ZWIĘKSZ MOC CAŁEGO CIAŁA…

ZWIĘKSZ MOC CAŁEGO CIAŁA…

ZWIĘKSZ MOC CAŁEGO CIAŁA… 1550 650 FitNow - treningi personalne


Jak być lepszym biegaczem?Bez względu na to jakiego rodzaju biegaczem jesteś, czy jak wiele wyścigów już ukończyłeś, na pewno należysz do grona tych których łączy jeden wspólny cel – być lepszym biegaczem. Chcą biegać szybciej, dalej, bardziej wydajnie i pozostać wolnymi od kontuzji i urazów. Ale jeśli mają nadzieję osiągnąć ten cel, muszą zrobić znacznie więcej niż tylko biegać. Ważne jest, by do programu treningowego włączyć także inne ćwiczenia i odpoczynek, jeśli chcą osiągnąć swój maksymalny potencjał.

Trening siłowy… Trening siłowy jest ważną formą ćwiczeń, zarówno dla sportowców zawodowych jak i rekreacyjnych, ponieważ nie tylko pomaga budować masę mięśniową, która daje moc ciału, by pokonać trudne trasy, ale również zwiększa metabolizm, wspomagając przez to kontrolę nad masą ciała i wzmacniając kości przed zagrożeniami przychodzącymi z wiekiem. Solidny program treningu siłowego może pomóc biegaczom osiągnąć bardziej zrównoważoną muskulaturę dla większej mocy i mniejszego ryzyka urazu.

Oto kilka ruchów, które każdy biegacz powinien włączyć jako część swojego programu treningu siłowego, wraz z wyjaśnieniem dlaczego poszczególne ćwiczenie jest tak ważne…