Krok 2. Zerwij z bezczynnością i stań się sprawny fizycznie… Przejdźmy do rzeczywistości. Na każdą jedną historię na temat udanej utraty wagi albo budowania mięśni, przypada sto osób, którym się nie udaje. Na drodze do osiągnięcia najlepszej kondycji w twoim życiu stoi mnóstwo przeszkód. Ale nie jest to niemożliwe.
Jeśli jesteś jedną z wielu osób, które zeszły z właściwej ścieżki albo całkowicie się zagubiły, nie wstydź się ani nie trać motywacji. Może twoja samoocena jest niska, a może nigdy nie była odpowiednio wysoka. To normalne, że myślisz: „Cóż, taki się urodziłem, to geny i w żaden sposób tego nie zmienię”. Nie będę cię osądzał za taki sposób myślenia. Ale powinieneś sobie zdawać sprawę, że skazujesz się w ten sposób na porażkę, poddając się na starcie.
Jedyną wspólną rzeczą, która łączy wszystkie osoby kończące transformację ciała jest przekonanie, że sukces był i jest możliwy. Zastanów się nad tym: Czy ktokolwiek dzień po dniu poświęcałby się trenowaniu, spożywaniu jedzenia, które nie zaspokaja zachcianek i śledził swoje postępy na każdym kroku drogi, gdyby nie wierzył w siebie? Wydaje się to nieprawdopodobne, bo takie właśnie jest.
Krok 3. Od starożytnych Indii po współczesny marketing: Narzędzia służące do budowania motywacji… Teraz, gdy już wiesz, że musisz zmienić swoje nastawienie psychiczne, zaczniemy cię motywować poprzez powtarzanie mantry. Mantra, w tym przypadku, to powiedzenie, które powtarzane wielokrotnie ma moc zmiany nastawienia psychicznego na lepsze.
Używaj następujących słów w formie mantry:
„Ja (twoje imię), będę jednym z tych wspaniały ludzi, którzy dokonali ogromnej transformacji własnego ciała i życia, ponieważ teraz już wierzę we własny umysł i wiem, że nie jestem inny niż oni i zrobię wszystko, co trzeba by dokonać transformacji. Nie mam wątpliwości w tej kwestii, a czas na mój sukces właśnie nadszedł!”
Chwilka – przeczytałeś to po cichu, prawda? Gdy słyszysz przemowę wspaniałych przywódców, jesteś zainspirowany, prawda? A gdy słyszysz ulubioną piosenkę na żywo, zostaje ona z tobą na zawsze, prawda? No właśnie, w tym przypadku jest tak samo. Gdy usłyszysz te słowa wymawiane przez ciebie na głos, zainspirują cię.
Połączmy więc mantrę z zasadą „Zasadą siedmiu”, którą stosuje się w marketingu. Zasada mówi, że potencjalny klient musi albo zobaczyć, albo usłyszeć twoją wiadomość siedem razy, zanim kupi produkt.
Używając najpewniejszego głosu, wyrecytuj to oświadczenie na głos, z dumą i podekscytowaniem – nie raz, ale siedem razy!
You must belogged in to post a comment.