HARDKOROWY ATLETYZM…

HARDKOROWY ATLETYZM…

HARDKOROWY ATLETYZM… 1550 650 admin

Wielu facetów jest silnych i elastycznych. Niektórzy z nich są nawet szybcy. Jednak już nie tak wielu z nich posiada wszystkie te cechy i doskonałe ciało.

Oto jak trenować, by to osiągnąć…

  • Hardcorowy Atletyzm wymaga jakości ruchu, koordynacji, siły i szybkości – w tej kolejności.
  • O wiele łatwiej jest zwiększyć masę mięśni i siłę jeśli jesteś elastyczny i dobrze się poruszasz.
  • Skupiaj się tylko na ruchach, które mają największe przełożenie w życiu codziennym.

Piramida… Trudność zazwyczaj polega na tym, że jeśli chcesz poprawić daną kategorię rozwoju sprawności i sylwetki w jednym zakresie, musisz poświęcić jakąś inną. W końcu doba ma tylko 24 godziny.
Słyszeliście historie ciężarowców najcięższej wagi, którzy prawie mdleli zaledwie od wchodzenia po schodach? Są oni niesamowicie silni, lecz nie użyłbym w ich przypadku określenia „atletyczni”.
Każdy nowy klient przychodzi z różnymi mocnymi i słabymi stronami swojej formy, lecz najbardziej podekscytowany jestem, gdy mam do czynienia z kimś elastycznym i z dobrą koordynacją. O wiele łatwiej jest zwiększyć masę mięśniową i siłę kogoś, kto dysponuje dobrą jakością ruchów.

Możemy spojrzeć na te cechy przedstawione w postaci graficznej piramidy;

Myśl przewodnia jest następująca – potrzebujesz wykonywać ruchy poprawnie i dobrej jakości, na których będziesz mógł budować resztę. Tylko wtedy, gdy osiągniesz odpowiedni poziom wszystkich tych wartości, twoje ciało będzie można opisać jako prawdziwie atletyczne.