OBALAMY CZTERY MITY DOTYCZĄCE TRENINGU DLA KOBIET

poniedziałek, 9 Kwiecień 2018


Mit 3: Unikanie ćwiczeń na klatkę piersiową.

Kolejnym popularnym mitem jest teoria, że kobieta nie powinna wykonywać ćwiczeń na klatkę piersiową, ponieważ „skurczy się jej biust”. Kobiece piersi to miejsce, w którym tłuszcz odkłada się tak samo jak w innych rejonach ciała. Biust zacznie się kurczyć, gdy ogólna ilość tkanki tłuszczowej w całym ciele ulegnie redukcji.
Trening oporowy klatki piersiowej nie zmniejszy biustu. Tak naprawdę może on sprawić, że biust będzie wydawał się większy oraz stymulować rozrost mięśni klatki piersiowej. Większe mięśnie piersiowe wypchną na zewnątrz tkankę tłuszczową, co sprawi, że piersi będą wyglądać na większe.

Mit 4: Jedzenie mniejszych ilości dla utraty wagi.

Większość kobiet twierdzi, że mają solidną dietę, ale zwykle jest to rodzaj głodówki. W takiej diecie często omija się śniadanie, je sałatkę na lunch i jeśli jesteś szczęśliwcem, zjadasz plasterek sera na kolację.
Śniadanie jest najważniejszym posiłkiem dnia i to nie bez powodu. Twoje ciało błaga o paliwo, którego prawdopodobnie nie otrzymało w ciągu ostatnich ośmiu godzin. Częste opuszczanie posiłków tak naprawdę spowalnia metabolizm, więc spożywanie pięciu posiłków dziennie, w równych odstępach, jest zdecydowanie bardziej korzystne.
Wielu ludzi ma zwykle mętlik w głowie z tego powodu, ponieważ są przekonani, że jeśli będą jeść tak często to przybiorą na wadze. To zwyczajnie nie jest prawda, chyba że spożywasz więcej kalorii niż potrzebuje twój organizm.
Powiedzmy, że 1500 kalorii to odpowiednia ilość dla twojego celu, jakim jest utrata wagi. Zamiast jeść 2 posiłki, z których każdy zawiera 700 kalorii, spożywaj 5 posiłków mających po 300 kalorii. Taka opcja będzie znacznie lepszym rozwiązaniem. Dzięki temu unikniesz wahań w poziomie cukru we krwi, a twoje ciało nie będzie potrzebowało odkładać tłuszczu na później.

Ciężkiej pracy nie można niczym zastąpić.

Znam wiele kobiet, które kupują zdecydowanie za dużo gadżetów fitnessowych przez programy w telewizji. Istnieją takie specyfiki jak „paski na brzuch”, który „elektrycznie stymulują mięśnie brzucha” lub ubrania a’ la worki ceratowe mające stymulować stapianie tłuszczu.
Ilu ludzi myśli, że mały paseczek lub worek-cerata pozbawi ich tłuszczu na brzuchu? Myślę, że osiągnęliśmy szczyt. Na świecie nie ma otyłych ludzi dzięki tym wspaniałym gadżetom!
Poczekaj, trzeba znów wrócić do rzeczywistości, ponieważ nie istnieją żadne sztuczki, które zastąpią ciężką pracę, którą trzeba włożyć w osiągnięcie celu. Wszystko sprowadza się do diety i ćwiczeń. Zawsze tak było i zawsze tak będzie.