KOBIETY – ZMIEŃCIE TŁUSZCZ NA MIĘŚNIE…

KOBIETY – ZMIEŃCIE TŁUSZCZ NA MIĘŚNIE…

KOBIETY – ZMIEŃCIE TŁUSZCZ NA MIĘŚNIE… 300 452 FitNow - treningi personalne

Niestety wiele kobiet posuwa się zbyt daleko, ćwicząc lekkie kardio godzinami, co powoduje, że ich ciała, a zwłaszcza dolne części, mogą zacząć zatrzymywać wodę, dając pulchniejszy wygląd. W takiej sytuacji kobiety po zmniejszeniu ilości wykonywanych ćwiczeń kardio zauważają, że wyglądają szczuplej.

Trening z obciążeniem jest podstawą dla większości kobiet, ponieważ powoduje przyspieszenie metabolizmu od razu po sesji treningowej, dzięki czemu szybciej spalamy tłuszcz. Kobiety, które kładą znacznie większy nacisk na trening kardio, w porównaniu z treningiem siłowym, zwykle tracą więcej masy mięśniowej przez co wyglądają pulchniej, zamiast szczupło.

Techniki odżywiania przyspieszające utratę tkanki tłuszczowej… Potencjalnie najważniejsza w walce z tłuszczem jest dieta. Pewnie nie ucieszycie się na wieść o tym, ale to raczej fakt, który musicie zaakceptować jeśli chcecie odnieść sukces w utracie wagi.
Ponieważ dieta spowoduje największą różnicę w równowadze kalorii, najłatwiej będzie obniżyć ilość przyjmowanego jedzenia i podnieść poziom intensywności ćwiczeń. Niektóre kobiety próbują po prostu wykonywać więcej ćwiczeń kardio, by uzyskać ujemny bilans kalorii, ale często prowadzi to do przetrenowania i urazów.
Kobiety stosujące dietę o niskiej zawartości węglowodanów przez dłuższy czas zwykle zauważają, że zaczynają tracić wagę coraz wolniej, co sprawia, że lepiej zwiększyć ilość spożywanych kalorii raz na dwa tygodnie.

Realistyczny sposób myślenia… Oczywiście, w ciągu całego procesu dobrze jest myśleć realistycznie. Nie powinnaś oczekiwać, że osiągniesz poziom tkanki tłuszczowej podobny do poziomu mężczyzny, z którym trenujesz, ponieważ kobiety potrzebują większej ilości tłuszczu, by efektywnie funkcjonować.
Dobrze zbilansowana dieta jest kluczem do sukcesu. Jeśli jest to twój kulejący punkt zapraszamy do Centrum Treningowego i Poradni Dietetycznej Fitnow w Krakowie na konsultację dietetyczną i treningową lub do kontaktu online na adres trener@fitnow.pl lub dieta@fitnow.pl. 

Przykładowy Trening z Obciążeniem… Zapewnij sobie duże obciążenie…
Wzrost tkanki mięśniowej jest stymulowany tylko wtedy, gdy poddawana jest ona naciskowi. Jeśli korzystasz z lekkich obciążeń i wykonujesz powtórzenie za powtórzeniem, twoje mięśnie nigdy nie będą odpowiednio obciążone, by odpowiedzieć przyrostem. Oznacza to, że mimo dobrego odżywiania i mniejszej ilości spożywanych kalorii, twoje mięśnie nie będą rosnąć.
Wiele osób korzysta z mniejszych obciążeń, ponieważ uważa, że duży ciężar potrzebny jest tylko podczas pakowania, a kobiety nie chcą podnosić nic ciężkiego, ponieważ boją się, że staną się większe zamiast mniejsze. Delikatnie mówiąc, to tylko mity. Kobiety nie powinny unikać podnoszenia większych ciężarów, ponieważ nie mają wystarczającej ilości testosteronu, by nabrać sylwetki kulturysty.