IDEALNY PROGRAM ZMIAN…

5 pytań kobiet rozpoczynających program utraty wagi...

poniedziałek, 14 Styczeń 2019


Co powinnam jeść na śniadanie, obiad i kolację?Nie powinnaś jeść tylko śniadania, obiadu ani kolacji! Powinnaś spożywać około 4-5 posiłków dziennie. Jedzenie trzech posiłków dziennie to wytwór rewolucji przemysłowej. Gdybyśmy jedli po sześć posiłków dziennie, praca nigdy nie zostałaby wykonana! Niestety, nasze ciała cierpią z powodu tej zmiany.
Ważne jest, żeby jeść co 3-4 godziny, by ciało utrzymało ten sam stabilny pozim glukozy we krwi i nie zaczęło myśleć, że nie otrzyma składników odżywczych w najbliższym czasie i musi przejść w tryb głodówki. Ciało ludzkie jest inteligentne i zostało zaprogramowane do przechowywania wszystkiego, co się da, jeśli uwierzy, że głodówka się zbliża.
Pomyśl, że twoje ciało to samochód z małym bakiem na paliwo. Możesz zatankować tylko do pewnego stopnia, jeśli przekroczysz dany poziom, paliwo po prostu się rozleje. Ponieważ bak jest mały, musisz często go uzupełniać. W taki sam sposób, jeśli przyjmujesz z posiłkiem więcej kalorii niż potrzebujesz, kalorie się rozleją i zostaną zmagazynowane w postaci tłuszczu. Aby nauczyć swoje ciało, że nie grozi mu głodówka i może spalać przyjmowane kalorie, musisz spożywać małe porcje co około trzy godziny. Taka właśnie jest definicja „przyspieszania metabolizmu”.



Podsumowanie… Kobietom czasem trudno zrozumieć, że podnoszenie ciężarów jest ważne, gdy chcą mieć idealną sylwetkę. Teraz już wiesz, że nie staniesz się zbyt napakowana, po prostu jest to fizycznie niemożliwe, więc nie bój się podnoszenia ciężarów. Poza idealnym wyglądem, podnoszenie ciężarów zwiększy gęstość kości, zmniejszając ryzyko osteoporozy i powiązanych z nią złamań.
Teraz już wiesz, że powinnaś włączyć węglowodany do swojej diety, ponieważ są potrzebne w procesie utraty tłuszczu i syntezy białek. Nie musisz przestawać jeść o określonej porze! Jedz białko wieczorem, aby zachować mięśnie!
Czasem trudno zrozumieć, że głodówka nie prowadzi do obniżenia poziomu tkanki tłuszczowej. Nigdy więcej nie chodź głodna, jedz co trzy godziny, aby cały czas Twoje ciało miało co spalać.
Pamiętaj, że nie istnieje coś takiego jak pozbycie się tłuszczu z jednego miejsca. Pozbywaj się go stopniowo, a w końcu osiągniesz wymarzony efekt. Zadbaj o to, aby wszystkie składniki znalazły się w twojej diecie, a na pewno odniesiesz sukces. Mimo, że jest to nie lada wyzwanie, nie zniechęcaj się i nie poddawaj. Trzymaj się planu, a korzyści które osiągniesz będą tego warte.