MAGICZNA SZÓSTKA – MENTALNA I FIZYCZNA WOJNA…

MAGICZNA SZÓSTKA – MENTALNA I FIZYCZNA WOJNA…

MAGICZNA SZÓSTKA – MENTALNA I FIZYCZNA WOJNA… 300 451 FitNow - treningi personalne

Najtrudniejsze ćwiczenie: Martwy ciąg na platformie – układ rąk do rwania Martwy ciąg jest jednym z najtrudniejszych ćwiczeń jakie istnieją. To wymagające ćwiczenie sprawiające, że stajemy się mężczyznami, a pierwotny ruch polegający na niczym innym jak pochylenie się w dół i podniesieniu ciężkiego ustrojstwa z ziemi.
Można je jeszcze utrudnić i uczynić bardziej efektywnym dla nieprzyzwoitego przyrostu masy mięśniowej. Nazywamy je martwym ciągiem na platformie z uchwytem do rwania. Z całą pewnością możemy nazwać to ćwiczenie martwym ciągiem rodem z piekła.
Sekretem jego brutalności jest szalenie duży zasięg ruchowy. Po pierwsze, musisz użyć uchwytu do rwania: bardzo szeroki chwyt na sztandze, blisko talerzy. Oznacza to, że będziesz podnosił sztangę wyżej niż w normalnym, martwym ciągu z mieszanym chwytem, który w zasadzie skraca zakres ruchu. Uchwyt do rwania zmusza cię do głębszego pochylenia się w dół, co ponownie zwiększa zakres ruchu.
Po drugie, będziesz stał na 10 – centymetrowej platformie, znów zwiększając zasięg ruchu i zmuszając ciało do wykonywania cięższej pracy.
Gdy trener ma za zadanie dodanie masy mięśniowej jednemu z czołowych sportowców i musi to zrobić szybko, martwy ciąg na platformie z uchwytem do rwania jest ćwiczeniem, z którego na pewno skorzysta.

Ćwiczenia kompleksowe na czas…Trening kompleksowy jest obecnie popularny i nic dziwnego, ponieważ idealnie się sprawdza.
Krótkie przypomnienie: z tradycyjnym kompleksem mamy do czynienia wtedy, gdy wybieramy kilka ćwiczeń i wykonujemy je od początku do końca bez odpoczynku i bez odkładania sztangi. Trening kompleksowy rozumiany jest jako obwód używający tego samego sprzętu, obciążenia i przestrzeni.
Proponujemy wykonanie przysiadu ze sztangą w przodzie 8 razy, następnie, wyciskanie w pionie 8 razy, wiosło w układzie tułowia 8 razy i na końcu przysiad ze sztangą z tyłu, również 8 razy, wszystko bez odkładania sztangi i odpoczywania pomiędzy ruchami. Jest to bardzo efektywne dla oszczędzającego mięśnie "kardio", zdobywania kondycji fizycznej i faz utraty tłuszczu.
Najtrudniejszym ćwiczeniem kompleksowym, którego próbowaliśmy, było to skupiające się na zwiększaniu prędkości. Włącz stoper i wykonaj ćwiczenia opisane poniżej, z sześcioma powtórzeniami dla każdego ćwiczenia. Zapisz czas i spróbuj go pobić innego dnia. Jest to niezła przemoc stosowana wobec metabolizmu.

  • Martwy ciąg x 6
  • Zarzut nie odkładając sztangi na ziemię x 6
  • Przysiad ze sztangą w przodzie x 6
  • Rwanie nie odkładając sztangi na ziemię x 6
  • Przysiad ze sztangą nad głową x 6
  • Wyciskanie sztangi w pionie x 6
  • Wiosło w opadzie tułowia x 6
  • Rumuński martwy ciąg x 6

Zacznij od 20 – kilogramowej sztangi. Po kilku treningach i polepszeniu formy, dodaj obciążenie. Ale pamiętaj, wielu lekkoatletów, mających dobrą kondycję nie przekracza 40 kilogramów w przypadku tego treningu. Spróbuj raz, a uwierzysz!