JAK ZWIĘKSZYĆ MASĘ???

SRATEGIE PLANOWANIA, HARMONOGRAM I DYSCYPLINA...

czwartek, 3 Grudzień 2015

Śledź swoje treningi; Śledzenie własnych przyrostów siły i zdolności do wykonywania nowych ćwiczeń nie jest niczym wymagającym. Ma to podwójny cel – pozwala na powrócenie do ćwiczeń dokładnie w tym samym miejscu, w którym poprzednio je zakończyłeś, a postęp zachęca do dalszego działania. Bądź świadomy, pamiętaj o planach i motywuj się codziennie.
Śledź kalorie; To zadanie jest trudne. Znajdziesz wiele porad na temat śledzenia ilości przyjmowanych kalorii, gdy chcesz przybrać na wadze, ale problem polega na tym, że dla wielu staje się to po prostu uciążliwe. Naszym zdaniem najlepszym sposobem jest obliczenie idealnej ilości kalorii dla twojego organizmu i układanie zasad oraz porcji według nich. Łatwiej jest wprowadzić zasadny, niż śledzić zawartość kaloryczną każdego kęsa. Jednak jeśli utknąłeś i nie zyskujesz na wadze, a uważasz, że jesz wystarczająco dużo, być może źle oceniasz sytuację i w takim momencie powinieneś spróbować liczyć kalorie, by zobaczyć, czy naprawdę zbliżasz się do swoich celów.

Trenuj, by zyskać…Jeśli jesz znacznie więcej i nie trenujesz w połączeniu z tym planem, nie zaobserwujesz rezultatów. Chcesz wyglądać na większego i silniejszego, a nie tylko na większego. Oznacza to, że musisz zrobić rozgrzewkę i 3-5 serii po 5-6 powtórzeń, ćwicząc w górnej granicy swoich możliwości. Mocno obciążone ćwiczenia są kluczem do zyskania rozmiaru i siły. Twoje mięśnie muszą być napięte bardziej niż do maksimum, żeby mogły rosnąć.
Olimpijskie podnoszenie ciężarów; Olimpijskie podnoszenie ciężarów jak dwubój czy martwy ciąg pozwala pracować nad większymi grupami mięśni, budować siłę całego ciała i wprowadza organizm w stan rozrostu, dzięki czemu z pewnością zaobserwujesz u siebie wzrost apetytu.
Wolne obciążenia; W przeciwieństwie do maszyn, w których wykonywany ruch jest z góry ustalony, wolne obciążenia zmuszają mięśnie stabilizujące ciała do pracy. Pozwala to na zbudowanie siły funkcjonalnej. Niezwykle ważne jest budowanie formy z mniejszymi obciążeniami zamiast od razu przeskakiwać do dużych obciążeń i ryzykować kontuzjami.
Przysiad; Nawet jeśli nie jesteś fanem innych olimpijskich rodzajów podnoszenia ciężarów, nie możesz ignorować przysiadów, jeżeli twoim celem jest rozrost. Przysiad pozwala pracować nad 85% mięśni ciała i to za pomocą jednego ruchu i znany jest z tego, że zwiększa ilość testosteronu wytwarzanego w organiźmie.
Odpoczynek: najbardziej niedoceniony składnik odżywczy; Białka, węglowodany z owoców i warzyw, pełne ziarna oraz rozciąganie się to elementy ważne dla twojej regeneracji, ale SEN (8 godzin+) jest niezbędny, jeśli chcesz zobaczyć korzyści. Twoje ciało rozrasta się, gdy odpoczywasz i pozwalasz mu na to.
Być może to wszystko brzmi jak wielka zmiana, ale jeśli chcesz przekształcić swoje ciało, musisz właśnie tak postępować. By zbudować większą, silniejszą sylwetkę potrzebne są: dyscyplina, duże ilości wartościowego jedzenia, ćwiczenia i odpoczynek. Wprowadź te zasady w życie, bądź ze sobą szczery w kwestii postępowania zgodnie z nimi, śledź swoje postępy, a odniesiesz sukces.