JAK ZWIĘKSZYĆ MASĘ???

SRATEGIE PLANOWANIA, HARMONOGRAM I DYSCYPLINA...

czwartek, 3 Grudzień 2015

„Nie mogę przybrać na wadze, jestem po prostu za chudy“ Nieprawda! 
Czy zaliczasz się do tej kategorii? Pozwól, że zdradzę ci pewną tajemnicę na swój temat...Jako świeżak w liceum ważyłem 50kg ...teraz waga wskazuje 95kg...Takie są fakty...a teraz pozwól, że powiem ci, w jaki sposób pokryć swoje ciało większymi mięśniami.... 

Jeśli masz ektomorficzny typ budowy ciała i próbujesz przybrać na wadze, powinieneś pamiętać o kilku rzeczach. Nie będzie to łatwe, ponieważ jeśli jesteś chudą osobą, twoje ciało w naturalny sposób będzie chciało pozostać szczupłe lub powrócić do takiego stanu rzeczy, gdy przestaniesz ćwiczyć lub porzucisz dietę.
Wszyscy mamy przyjaciela, który może pochłaniać mnóstwo pizzy, a mimo to nadal wystają mu żebra. Często taka osoba jest zaskoczona, że nie zyskuje na wadze, mimo że je bardzo kaloryczną żywność. Jeśli jesteś właśnie kimś takim i próbujesz zyskać na wadze oraz zwiększyć swoją siłę, nie martw się, nadal jest dla ciebie nadzieja.
Przede wszystkim nie ma takiego metabolizmu na ziemi, który potrafiłby powstrzymać rozrost ciała, jeśli jest ono odpowiednio odżywiane i poddawane właściwym ćwiczeniom. Wprowadzenie kilku zmian w życiu i rutynie może trochę potrwać, ale jesteś w stanie zyskać masę, jeśli będziesz postępował zgodnie z odpowiednim planem. Pamiętaj, że by ułatwić sobie wprowadzenie zmian i urosnąć, będziesz musiał jeść – oznacza to planowanie, tworzenie harmonogramu oraz dyscyplinowanie się. Będziesz musiał również trenować, żeby zwiększać masę mięśniową i napędzać swój apetyt. Jeśli nie chcesz wprowadzać znaczących zmian, nie przybierzesz na wadze, szczególnie jeśli będziesz jadł tylko wtedy, gdy jesteś głodny.

Jedz częściej…Jedzenie posiłku co trzy godziny sprawi, że twój metabolizm będzie pracował z większą prędkością, dzięki czemu zaczniesz czuć się bardziej głodny i ogólnie będziesz przyjmował więcej jedzenia każdego dnia. Twoje ciało potrzebuje dużo kalorii, by rosnąć.
Śniadanie; Przede wszystkim, rozpoczęcie dnia od wypicia szklanki lodowatej wody działa cuda na metabolizm i wprawia organizm w naturalny tryb pracy. Następnie zjedz posiłek odpowiednich rozmiarów. Białka są zawsze ważne na rozpoczęcie dnia z różnych względów, np. dla właściwego funkcjonowania mózgu oraz zgromadzenia zapasów energii na dłuższy czas.
Lunch i obiad;  Przygotowywanie podwójnych porcji podczas gotowania pomoże ci zaoszczędzić sporo czasu i sprawi, że nie będziesz musiał myśleć o następnym posiłku. Jeśli nie lubisz jeść tego samego dania dwa razy z rzędu, możesz upiec dwie pieczenie na jednym ogniu podczas śniadania, gdy przygotowujesz lunch na dzień i zrobić też od razu obiad, który będzie tylko czekał na podgrzanie.
Przekąski; Niezwykle ważne jest trzymanie pod ręką zdrowych przekąsek, które zawierają nieco białka, tłuszczu i węglowodanów. Zapomnij o przekąskach pełnych skrobi i chipsów, jeśli chcesz w zdrowy sposób przybrać na wadze. Organiczne orzechy, zdrowe batony( najlepiej domowej produkcji) i napoje proteinowe są zawsze przydatne.
Po treningu; Jak już prawdopodobnie wiesz, energiczne ćwiczenia spalają kalorie, a możesz przybrać na wadze jedynie, gdy spożywasz nadmiar kalorii. Jeśli naprawdę próbujesz przybrać na wadze, posiłek spożywany po treningu staje się jeszcze ważniejszy. Nie bój się senności po posiłku, jeśli masz ektomorficzny typ ciała, powinieneś dostarczyć niezbędne kalorie.