JAK WYKONAĆ 20 PODCIĄGNIĘĆ NA DRĄŻKU???

Silna wola i sprawdzone sposoby...

poniedziałek, 26 Marzec 2018

Jednak musisz być bardzo dokładny z przerwami na odpoczynek. Używaj stopera jeśli możesz i zacznij odliczać, gdy stopy dotkną ziemi. Jeśli wykonasz ruch w ciągu 10 sekund, zatrzymaj stoper, wyzeruj, ustaw się w odpowiedniej pozycji i zacznij od nowa.
Jeśli planujesz wykonać 20 powtórzeń dzięki maszynie, zaplanuj jeszcze raz. Używanie maszyny, która odciąży i ustabilizuje ciało w jakikolwiek sposób, zmniejsza aktywność mniejszych mięśni stabilizujących, które asystują większym mięśniom. Udział mięśni korpusu będzie również znacznie mniejszy.
Więc mówiąc prościej, główne mięśnie poruszające stają się silniejsze, ale nie stabilizatory. Gdy twoje ciało jest podparte pod kolanastopy stabilizatory nie będą mogły „stabilizować” ciała efektywnie, ponieważ nie będą miały siły. Spowodowane będzie to brakiem udziału w treningu. To z kolei pociągnie za sobą odłączenie głównych mięśni poruszających ciałem.
Przejście z podciągania albo opuszczania na maszynie do podciągania bez maszyny, wykonywanym na drążku znajdującym się nad głową jest prawdziwym testem i wielu osobom otwiera oczy. Ćwicz naprawdę i nie oszukuj się!

Dodatkowy atut; Istnieje jeszcze jeden czynnik, który warto rozważyć. Może on przebić wszystkie inne, zwłaszcza jeśli chodzi o kobiety – to percepcja! Jeśli uważasz, że nie możesz wykonać podciągnięcia (a zwłaszcza 20!) to po prostu ich nie wykonasz! Umysł odgrywa ogromną rolę! Musisz wierzyć, że to zrobisz, by odnieść sukces.
Wielu ludzi ogranicza się, nim w ogóle chwycą za drążek. Na przykład, jeśli ciągle wykonujesz maksymalnie 12 powtórzeń, twój mózg będzie oczekiwał, że właśnie w tym momencie się zmęczysz. Wykonanie kolejnych 8 powtórzeń będzie trudne, ale istnieje na to sposób. Musisz oszukać swój mózg.
Oto wskazówka; Zacznij liczyć powtórzenia od 10 zamiast od 1. Zanim dotrzesz do 20, zdążysz wykonać 10 powtórzeń.
Podczas natępnego treningu zacznij liczyć od 9, na kolejnym od 8 i tak dalej. Częściowym powodem, dla którego tak ciężko wykonać 20 powtórzeń jest to, że po 12 oczekujemy, że będziemy zmęczeni. Zmiana sposobu liczenia i stworzenie uczucia wykonania 20 powtórzeń przełamie zastój.

Podsumowując:Pozbądź się tłuszczu, nabierz siły, zbuduj odpowiednie mięśnie, często ćwicz, baw się odliczaniem powtórzeń, a pewnego dnia wykonasz 20 podciągnięć. A jeśli dojdziesz do momentu, w którym będziesz mógł wykonać więcej niż 20 powtórzeń, przybierz na wadze!