HIT YOUR PEAK!!!

8 wskazówek pomagających uzyskać maksymalne mięśnie...

czwartek, 13 Grudzień 2018

6/ Unikaj nadmiernej ilości kardio; Generalnie sportowcy wytrzymałościowi oraz siłowi/budujący mięśnie są po przeciwnych stronach lustra. Niewielu ludzi może opanować obydwa aspekty, a nakłanianie ciała do przystosowania się do dwóch różnych stymulatorów może być dla niego zbyt trudne. Jeśli nadal nie masz pewności, porównaj sylwetkę maratończyka i sprintera.
Intensywne sesje kardio, jak HIIT, są odpowiednie dla zachowania muskulatury. Jeśli chcesz dołączyć kardio do swojej rutyny treningowej, interwały będą prawdopodobnie jedynym wyborem. Ten typ treningu zapewni podstawę ćwiczeń poprawiających metabolizm, jednocześnie nie pozbawiając cię mięśni.
Nie martw się, dane pokazują, że trenowanie na dystansach, tak krótkich jak 400 metrów może poprawiać czas. Unikaj kardio w spokojnym tempie – nie pomoże ci zyskać masy.

7/ Zwiększ ilość czasu pod napięciem (TUT); Jeśli chodzi o hipertrofię, natężenie jest ważne. Wydłużanie serii sprawia, że ciało nieustannie zużywa paliwo i rekrutuje nowe włókna mięśniowe, by pomóc tym zmęczonym. Angażowanie większej ilości jednostek motorycznych podczas każdej sesji może poprawić twoją muskulaturę.
Dodatkowo, zwiększanie czasu spędzonego pod napięciem pomnoży ilość płynów otaczających komórki mięśniowe, co w efekcie da ci pełny wygląd.
By zwiększyć czas pod napięciem, wykonuj dropsety, skróć czas odpoczynku, zwiększ ilość serii lub powtórzeń albo wykonuj ruchy wolniej.

8/ Skup się na regeneracji; Trenuj ciężko, gdy jesteś na siłowni, ale nie opóźniaj swojego postępu przetrenowując się, jedząc za mało lub odpoczywając zbyt krótko. Jeśli nie możesz uzyskać takiej samej siły, energii i intensywności z treningu na trening, może to oznaczać, że potrzebujesz większej przerwy pomiędzy sesjami treningowymi.
Jeśli twoje mięśnie nie zregenerują się odpowiednio, nie zyskasz potężnej muskulatury. Muszą mieć czas na odpoczynek i wzrost. Zbuduj swoje ciało z odpowiednią ilością jedzenia i snu. Bez połączenia wszystkich aspektów definitywnie nie zwiększysz masy mięśniowej.