HIT YOUR PEAK!!!

8 wskazówek pomagających uzyskać maksymalne mięśnie...

czwartek, 13 Grudzień 2018

3/ Stosuj suplementy przed treningiem; W ciągu ostatnich lat, suplementy przeznaczone do zażywania przed treningiem przeszły swoistą transformację. Najlepsze z nich to zawierające wszystko shake’i, które pomogą ci zwiększyć muskulaturę. Większość suplementów z tej kategorii skupia się na efektach stymulantów. Jeśli pomogą ci się skupić i trenować ciężej, mogą być bardzo pomocne podczas twoich sesji treningowych.
Nie dość, że pomogą wejść w odpowiednią strefę, to produkty zażywane przed treningiem zawierają również składniki, które bezpośrednio wpłyną na twoje mięśnie i zmniejszą zmęczenie. Zwykle jest to kreatyna, która zapewnia fosforan potrzebny do napędzania anaerobowych czynności na siłowni, nie wspominając już o zwiększaniu objętości mięśni (sprawia, że wyglądają na pełniejsze).
Tauryna wpływa na kurczliwość tkanki mięśniowej, przez co bezpośrednio poprawia osiągnięcia i siłę. Inne składniki to beta alanina, BCAA i tyrozyna.
Oczywiście suplementy są kwestią indywidualną. Należy dobrze zapoznać się ze składem danego produktu i skonsultować suplementację z lekarzem/ lub trenerem.

4/ Skróć czas odpoczynku; Wszystko, co robisz, by zmusić swoje ciało do wykonywania większej pracy w krótszym czasie poprawia muskulaturę. Twoje ciało będzie musiało się zaadaptować do ciężkiego treningu ograniczonego czasowo. Tak, jak superserie, skrócenie czasu odpoczynku sprawia, że przez twoje pracujące mięśnie przepływa więcej krwi.
Krótkie okresy odpoczynku podczas treningów poprawią unaczynienie i przyspieszą metabolizm. A to oznacza, że nawet po zakończeniu sesji będziesz miał zwiększoną zdolność spalania tłuszczu i kalorii. Jednym z sekretów bardziej napakowanego wyglądu jest mniejsza ilość tkanki tłuszczowej w ciele. Odpoczywaj przez 30-60 sekund pomiędzy seriami. Gdy będziesz już zmęczony, zwracaj szczególną uwagę na formę wykonywanych ćwiczeń.

5/ Dodaj dropsety; Gdy osiągniesz fatygę podczas zwykłej serii, zrekrutowane włókna mięśniowe są zbyt zmęczone, by podnieść obciążenie. Jednak nie oznacza to, że są całkowicie wyczerpane. Każda technika, którą zastosujesz, by przedłużyć serię zmniejszając obciążenie będzie nadal trenować nawet zmęczone mięśnie.
By wykonać dropsety, ukończ jedną serię ze standardowym obciążeniem. Od razu po zakończeniu serii, zmniejsz obciążenie np. o 5kg i wykonaj kolejną serię. Gdy wykonasz obydwie serie, znów obniż obciążenie i wykonaj trzecią i zarazem ostatnią serię.
Dropsety są świetne na zakończenie treningu. Jeśli ćwiczysz je odpowiednio, prawdopodobnie będziesz musiał doczołgać się do szatni na siłowni.