MASZYNY DO TRENINGU BRZUCHA…

MASZYNY DO TRENINGU BRZUCHA…

MASZYNY DO TRENINGU BRZUCHA… 290 434 FitNow - treningi personalne

Trening obwodowy…
Najlepiej jest połączyć 2 lub 3 czynności, by wydobyć jak najwięcej z ćwiczeń. Na przykład tabata dwa razy w tygodniu zajmie się aspektem cardio, a ćwiczenia z obciążeniem pomogą zbudować mięśnie. Albo lekcje sztuk walki, na których raz skupisz się na kick-boxingu, a następnym razem interwały na bieżni i trening HIIT etc.
Kluczowa jest tutaj praca nad całym ciałem, a nie nad jedną częścią. Pracując nad wszystkimi mięśniami spalisz więcej energii, zarówno podczas ćwiczeń, jak i odpoczynku. Indywidualne mięśnie fatygują się podczas ćwiczeń, ale nawet jeśli twoje nogi są sfatygowane, czyli nie możesz już skakać ani biegać, nadal możesz używać rąk i korpusu, by dalej trenować resztę ciała.
Właśnie dlatego trening obwodowy jest fantastycznym sposobem na spalanie tłuszczu i poprawianie sprawności fizycznej, w przeciwieństwie do pracy nad tylko jedną częścią ciała aż do wyczerpania (tak jak w przypadku biegania), ponieważ przechodzisz pomiędzy uporządkowanymi ćwiczeniami, dzięki czemu dana część ciała pracuje, a inne mogą odpoczywać. Więc przysiady następują po pompkach, a następnie wykonujemy brzuszki, skipping oraz pompki rzymskie (na przykład).

Podsumowanie…
Maszyny do treningu mięśni brzucha pomogą ci w ćwiczeniach, ale tak naprawdę, wcale ich nie potrzebujesz. Oczywiście niektórzy ludzie czerpią korzyści z używania maszyn. Jednak, nie oznacza to, że pracują lepiej. Spójrz na bokserów albo innych zawodowych sportowców – często mają widocznie podkreślone mięśnie brzucha, ale możesz mieć pewność, że żaden z nich nie ma maszyny. Ćwiczenia brzucha są nadal ważną częścią programu fitness. Dla największej utraty tłuszczu i sprawności fizycznej powinieneś pracować nad wszystkimi partiami ciała i nie zaniedbywać żadnej z nich. Brzuch jest rdzeniem, a to oznacza, że to bardzo ważna część ciała i powinna być silna i potężna.

Jedno jest pewne- pomimo tego, że wykonywanie ćwiczeń korpusu nie zapewni nam sześciopaku, nie znaczy to, że powinniśmy pomijać tą grupę mięśniową. Wręcz przeciwnie, uważamy, że korpus jest najważniejszą częścią jaką powinieneś ćwiczyć ponieważ z niej pochodzi siła.