HIIT – TRENUJ CIĘŻKO!!!

HIIT – TRENUJ CIĘŻKO!!!

HIIT – TRENUJ CIĘŻKO!!! 301 455 FitNow - treningi personalne


MOJE ULUBIONE ĆWICZENIA HIIT:
1) NA PROWLERZE
Sanie treningowe, zwane również prowlerem, są niezwykłym dodatkiem do programu treningowego HIIT. To prawdziwy trening całego ciała od głowy po koniuszki palców u nóg. Twoje ręce są wydłużone, korpus zwarty, a mięśnie czworogłowe, mięśnie pośladków i mięśnie dwugłowe ud męczą się (oraz krzyczą) w tym samym czasie. Nie wspominając już o tym, że podczas jednego pchnięcia przyspieszysz rytm bicia serca w ciągu 15 sekund. Jeśli jesteś na siłowni, która nie jest wyposażona w sanie treningowe ani prowler, dobrą alternatywą jest skrzynia do ćwiczeń plyometrycznych z twardego drewna. Przesuwaj te cacka po podłodze, by zyskać prawdziwe korzyści. To ćwiczenie może być wykonywane na czas albo na określoną ilość pchnięć. Odpowiedni czas powtórzenia powinien wynosić 60 sekund. Odpowiednia długość to przepchnięcie prowlera 30 m w jedną i w drugą stronę.

2) WEŹ UDZIA‎‎Ł W BITWIE
Liny treningowe to świetny sposób na rozwinięcie siły korpusu, pleców i ramion oraz na rzeźbienie, nadawanie tonu oraz spalanie tłuszczu. Większość ćwiczeń wykonywana jest poprzez uderzanie liną (dwie ręce na raz) lub naprzemienne fale, ale robienie fal po bokach też jest brutalne. By wykonać fale po boku, chwyć koniec liny w każdą rękę, tak, by lina była nieco luźna. Stań w odpowiedniej pozycji, a następnie poruszaj liną od jednej strony do drugiej w poprzek swojego ciała tak energicznie i szybko jak tylko potrafisz. To ćwiczenie wykonuje się zwykle na czas.

UWIERZ W SIEBIE !!!
Musisz wierzyć, że można to robić w KAŻDYM wieku. Oczywiście zależy to w dużej mierze od poziomu twojej sprawności fizycznej. Być może będziesz musiała zacząć bardziej spokojnie zanim OSTRO ZACZNIESZ TRENOWAĆ HIIT. Można stopniowo wypracowywać sobie drogę do jednego z najbardziej efektywnie budujących siłę i spalających tłuszcz treningów, jeśli odpowiednio się na to nastawisz psychicznie. Pamiętaj, by skonsultować się z lekarzem, jeśli masz jakieś urazy i potrzebne są jakieś zmiany, ale w przeciwnym przypadku pamiętaj… WIEK TO TYLKO LICZBA…