WYMAGAJĄCY TRENING FUNKCJONALNY…

WYMAGAJĄCY TRENING FUNKCJONALNY…

WYMAGAJĄCY TRENING FUNKCJONALNY… 300 458 admin

Rutyna treningowa…Treningi są bardzo trudne i wymagające. To nie będzie delikatne bieganie po parku, po którym następuje kilka serii z hantelkami, a następnie sauna i prysznic. To będzie pełny, bardzo intensywny trening przez 6 dni w tygodniu. W zasadzie nie istnieje żadna seria treningowa, ponieważ w tym planie treningowym nie ma być dwóch takich samych dni – z wyjątkiem sobót, w które biegasz przez godzinę na długiej trasie.

Treningi składają się z różnorodnych ćwiczeń zmuszających całe ciało do ciężkiej pracy, by zbudować mięśnie i wytrzymałość. Do treningów funkcjonalnych zaliczmy skoki na pudło, wspinaczkę na linach, boksowanie ciężkich worków treningowych, serie z kettlebells, plus sporo ćwiczeń z masą ciała, takich jak podciąganie się na drążku nadchwytem, podchwytem, pompki, pompki rzymskie itd. Każdy trening rozpoczynasz się od 10-minutowej rozgrzewki na wioślarzu. Te ćwiczenia mają na celu rozgrzanie mięśni i zwiększenie przepływu krwi przed prawdziwym wysiłkiem.

Później następuje 10 minut treningu o średniej intensywności, który rozpoczynamy od ćwiczeń takich jak przysiady i martwy ciąg przy dużym obciążeniu. Nie wykonuj więcej niż 5 powtórzeń, ponieważ celem jest budowanie siły. Następnie wykonaj lżejsze obwody treningowe, nadal korzystając z obciążenia takiego jak worki piasku albo kettlebells. Ten etap kończysz rzutami piłką lekarską, podobnymi to takich, jakie znajdują się w plyometrycznym treningu bokserów.