WYMAGAJĄCY TRENING FUNKCJONALNY…

Ćwiczenia i specyficzna dieta...

środa, 21 Wrzesień 2016

Ostatnie 15 minut sesji stanowi bardzo intensywny trening interwałowy, który możesz odbywać w formie treningu tabata. Podczas każdej sesji wykonujesz inne ćwiczenia, ale zawsze z maksymalną intensywnością. Wszystkie ćwiczenia wykonywane na tym etapie to ćwiczenia z obciążeniem. Zaliczają się do nich również:

  • Wchodzenie na pudło z obciążeniem – wykonywane np. z hantlami/kettlebels
  • Podciąganie się – najlepsze ćwiczenie na górne partie ciała, które odróżnia mężczyzn od zwykłych chłopców. Spróbuj wykonać plyomeryczne podciąganie się, czyli dosłownie skakanie z jednego drążka na drugi – znajdujący się wyżej.
  • Przysiad ze sztangą w przodzie – trenuje tułów oraz nogi. Na początek spróbuj z ciężarem własnego ciała
  • Uderzenia liną – z ciężką, mierzącą 6m liną, przyczepioną do ściany z jednej strony, chwyć drugi koniec i uderzaj liną o podłogę.
  • Rzucanie piłką lekarską – po prostu trzymaj piłkę nad głową, a następnie rzuć w podłogę, tak mocno jak to możliwe.
  • Burpees – klasyka. Zacznij od przysiadu, następnie oprzyj dłonie na podłodze, wyrzuć nogi do tyłu, wypchnij się do góry, przeskocz stopami do przodu, podskocz w górę, wyląduj i powtórz ćwiczenie. Wykonaj je 20 razy pod rząd bez zatrzymywania się.
  • Wspinanie się po linie – wspinaj się po linie używając tylko rąk. Powtórz 5 razy.
  • Unoszenie kolan w zwisie – chwyć za drążek do podciągania się i unieś kolana – to dobre ćwiczenie na mięśnie brzucha.
  • Pająk – jest to w zasadzie chodzenie na na rękach i stopach. Wspaniałe ćwiczenie. Wykonują je niektórzy mnisi Shaolin, chodząc po schodach w dół i w górę, by zapewnić sobie trening całego ciała.
  • Przeciąganie za linę – ciągnięcie ciężkich przedmiotów na linę.

Wykonanie tej części treningu wymaga dużej ilości sprzętu, ale nie ma tam nic, czego nie mógłbyś znaleźć w garażu albo na małej siłowni ( GUMY LOOPTRAINING ). To trening w bardzo old schoolowym stylu, podczas którego korzysta się z ciężaru własnego ciała oraz sprzętu znajdującego się na siłowni, by poprawić kondycję mięśni… Plany treningowe… KLIKNIJ TUTAJ… 

Dieta w celu utraty wagi…Najlepiej zastosuj najbardziej popularną dietę – dietę jaskiniowca. To bardzo podobna dieta do tej, którą stosował Bruce Lee. Jej zasady są następujące:

  • Zero cukru
  • Żadnych węglowodanów przetworzonych
  • Żadnego chleba, mąki, ciastek, ciasta ani soków owocowych
  • Tylko mikro posiłku – 6 małych posiłków dziennie
  • Dużo wody
  • Zero alkoholu

JEŚLI NIE MASZ POMYSŁU NA PLAN DIETETYCZNY – KLIKNIJ TUTAJ…

Zaprszamy do Centrum Treningowego Fitnow w Krakowie – u nas znajdziesz inspirację i pomysł na trening...KLIKNIJ TUTAJ…