WYDAJNOŚĆ CIAŁA – PEŁEN PAKIET…

Gdy umierają stare nawyki, rodzi się trening funkcjonalny...

piątek, 12 Sierpień 2016

Jeśli nie macie łatwego dostępu do miejsc wysoko położonych, kupcie sobie maskę – jest warta swojej ceny.

 

TRENING WYSOKOŚCIOWY KORZYŚCI Z TRENINGU WYSOKOŚCIOWEGO 
Uderzanie piłką lekarską o ziemię – 4×25

Wymachy z Kettlebell – 4×25

Uderzanie liną o ziemię – 4×10

Przerzucanie opony – 4×10

Sprint – 75m

Zwiększa progi anaerobowe

Zwiększa poziom energii

Bardziej efektywna kontrola oddechu

Zwiększa psychiczną i fizyczną wytrzymałość

 

Trening z masą ciała… Nigdy nie sądziłem, że kiedykolwiek skorzystam z tego typu treningu, dopóki nie usłyszałem o Herschelu Walkerze, który wykonywał wyłącznie taki trening grając kiedyś w NFL, a obecnie jako zawodnik MMA. Jego typowymi ćwiczeniami są pompki, brzuszki i podciąganie się, których wykonuje tysiące powtórzeń każdego tygodnia. Dodałem dzień takiego treningu do mojego programu i wykonuję go raz lub dwa razy w tygodniu. Przekonałem się, że to jest jeden z najszybszych sposobów na poprawienie kondycji, zwinności i siły.
To również kamień milowy dla treningu siłowego i metabolicznego. To trening całego ciała, spalający większą ilość kalorii niż ćwiczenia izolacyjne.
Inną ogromną korzyścią jest zwiększona elastyczność i zwinność. Ćwiczenia możesz wykonywać gdzie chcesz i kiedy chcesz i właśnie to sprawia, że są świetne za każdym razem.

 

GŁÓWNE ĆWICZENIA Z MASĄ CIAŁA KORZYŚCI Z ĆWICZEŃ Z MASĄ CIAŁA
Pompki

Podciąganie się na drążku

Brzuszki

Przysiady

Zwiększa siłę, kondycję i zwinność

Nic nie kosztują, można wykonywać je zawsze i wszędzie

Zwiększona elastyczność i kontrola nad własnym ciałem

 

Dodanie tych nowych nawyków do programu treningowego uwolniło mojego wewnętrznego sportowca. Czuję się wystrzałowo, a moja kondycja fizyczna jest lepsza niż kiedykolwiek marzyłem. Te nowe nawyki stosuję w moim obecnym programie treningowym i tak już zostanie. Pozbywanie się starych nawyków i dodawanie obecnych sprawiło, że zalazłem się na dobrej drodze, by zyskać pełen pakiet. Jeśli nie wykonujesz żadnego elementu z moich nowych nawyków, zachęcam do spróbowania i zobaczysz jak się po nich poczujesz.