WYDAJNOŚĆ CIAŁA – PEŁEN PAKIET…

Gdy umierają stare nawyki, rodzi się trening funkcjonalny...

piątek, 12 Sierpień 2016

 Te wolno płynące hormony spowodują efekt anaboliczny, dzięki czemu zbudujesz mięśnie naturalnie, bez potrzeby zażywania jakichkolwiek suplementów. Podnoszenie ciężarów z dużą szybkością podniesie tempo metabolizmu i spali więcej kalorii zarówno w czasie treningu, jak i po nim. Przyspieszony metabolizm przełączy twoje ciało w tryb spalania tłuszczu i będziesz spalał tłuszcz nawet do 48 godzin po treningu. Gdy dodajesz do swojego programu ćwiczenia eksplozywne, dobrą strategią jest dodanie tylko jednego na trening. Ruchy eksplozywne są męczące dla mięśni, a zbyt duże napięcie i zmęczenie mięśni może być szkodliwe.

 

ĆWICZENIA EKSPLOZYWNE KORZYŚCI Z ĆWICZEŃ EKSPLOZYWNYCH 
Przysiady

Rwanie sztangi

Wyskoki wzwyż

Sprint na wzniesieniu

Podciąganie się

Poprawiają osiągnięcia

Zmniejszają ryzyko odniesienia urazów podczas aktywności fizycznej

Zwiększają produkcję mocy

 

Trening wysokościowy…Trening wysokościowy jest najbardziej intensywnym treningiem. Sprawdza twoje ego i poziom kondycji w tym samym czasie. Wielu sportowców, zwłaszcza trenujących MMA podróżuje na wysoko położone miejsca, by trenować, gdy chcą poprawić swoje osiągnięcia, sprawność i wytrzymałość. Powoduje on zmiany fizjologiczne w naszych ciałach, co nadaje smaczku rywalizacji. Trenowanie w rozrzedzonym powietrzu zmusza ciało do kompensowania zredukowanego poziomu tlenu za pomocą zwiększenia zdolności i wydajności krwi do przenoszenia tlenu. Ta zmiana prowadzi do zwiększonego VO2 Max i wydajności płuc. Gdy sportowcy wracają z treningu wysokościowego, widzą ogromną zmianę w sile, prędkości i kondycji.

Zainwestowałem w maskę do treningu wysokościowego, co sprawiło, że musiałem ocenić poziom mojej sprawności fizycznej od nowa już po pierwszym treningu. Jedna sesja z maską była wszystkim czego potrzebowałem, żeby zrozumieć co czują zawodowi sportowcy, gdy zaczynają trenować na wysokościach. Po kilku tygodniach treningu z maską wyraźnie zwiększył się poziom mojej wytrzymałości i kondycji. Mogłem dłużej trenować i nigdy nie musiałem się zatrzymać, by nabrać powietrza. Jeśli chcecie przetestować swoją kondycję fizyczną – polecam tą metodę.