JAK ZRZUCIĆ 5 KG W MIESIĄC?

Przewodnik dla każdego...

poniedziałek, 12 Czerwiec 2017

Niedziela (dzień bez treningu):

  • Posiłek 1 – Białko/Tłuszcze/Węglowodany/Warzywa
  • Posiłek 2 – Białko/Tłuszcze/Węglowodany/Warzywa
  • Posiłek 3 – Białko/Tłuszcze/Węglowodany/Warzywa
  • Posiłek 4 – Białko/Tłuszcze/Węglowodany/Warzywa
  • Posiłek 5 – Białko/Tłuszcze/Węglowodany/Warzywa

Jak zrzucić 5kg wagi w miesiąc – trening Ćwiczenia sprawią, że będzie ci o wiele łatwiej zrzucić te upragnione 5kg tłuszczu. Oto wskazówki do przykładowego planu treningowego:

  • Poniedziałek, Środa, Piątek – trening siłowy
  • Wtorek, Czwartek, Sobota – 45 min treningu kardio w stałym tempie, lub 20 min HIIT (Trening interwałowy wysokiej intensywności)
  • Niedziela – wolne

W zakresie treningu siłowego masz bardzo wiele opcji do wyboru. Najważniejsze, by pozostał on treningiem anaerobowym. Powinieneś wykorzystywać duży opór, czy to w formie obciążenia, czy masy własnego ciała.

Przykładowe programy treningowe znajdziesz tutaj:

Rezultaty Sumiennie trzymając się wskazówek, 5kg to wcale nie wygórowany cel. Jeśli nie stosujesz obecnie żadnej diety redukcyjnej, ani nie ćwiczyłeś regularnie w ostatnim czasie, prawdopodobnie zrzucisz również trochę wody.
Nie zatrzymuj się po 30 dniach, po tym czasie masz najtrudniejszą część za sobą. Kontynuuj zbilansowaną dietę rzez 12-16 tygodni, a dokonasz całkowitej przemiany swojego ciała. To tylko 3 miesiące. Pomyśl co robiłeś 3 miesiące temu, to nie było aż tak dawno, prawda? A teraz wyobraź sobie, że jeśli rozpoczniesz ten plan, to za kolejne 3 miesiące będziesz mieć ciało, o jakim marzyłeś.
Dodatkowo radzimy zaopatrzyć się w dowolne urządzenie do pomiaru tkanki tłuszczowej, dzięki któremu będziesz mógł mierzyć swoje rezultaty w spalaniu tłuszczu w bardziej wiarygodny sposób, niż za pomocą wagi, która może oszukiwać ze względu na duże wahania ilości wody w organiźmie. Warto też przebadać się przed rozpoczęciem programu i zaczerpnąć opinii lekarza.
Do dzieła….