ZWIĘKSZ MASĘ MIĘŚNI…

5 porad, w jaki sposób dodać 2kg mięśni...

poniedziałek, 25 Kwiecień 2016

Nie od razu Kraków zbudowano, podobnie jak i w magiczny sposób nie zbudujesz masywnego ciała. Jeśli chcesz realistycznego celu, który z pewnością znacząco zmieni twoją sylwetkę, zacznij od skupienia się na dodaniu 2kg mięśni...

Nikt nie zmieni się w mięśniaka w ciągu jednej nocy, ale na pewno będziesz wyglądać lepiej, staniesz się silniejszy i spalisz więcej tłuszczu podczas odpoczynku, jeśli zwiększysz swoją masę o 2kg masy mięśniowej.
Dodanie 2kg solidnych mięśni jest osiągalne i więcej niż wystarczające, by zauważyć znaczącą zmianę. Te wskazówki pomogą ci osiągnąć cel.

1. Skromność to najlepszy sposób… Wysoko postawiona poprzeczka jest super, lecz dodawanie mięśni to maraton, a nie sprint. Każdy (naprawdę każdy) może zwiększyć swoją masę mięśniową o 2kg.
Dla początkujących, nastąpi to stosunkowo szybko. Możesz ją osiągnąć lub bardzo się zbliżyć już po 5 tygodniach odpowiedniego treningu i diety. Po zaledwie miesiącu ćwiczeń i solidnej diety będziesz wiedział na czym stoisz.
Posiadanie większych, bardziej ambitnych celów długoterminowych jest świetne i zachęcamy was do tego! Jeśli przykładowo planujesz zbudować 5-8kg masy mięśniowej przez najbliższy rok, to pierwsze dwa dadzą ci już świetną motywację.
Zacznij jednak małymi kroczkami. Nie staraj się od razu podbić świata, bo jak to mówią, „pośpiech jest dobry do łapania pcheł”. Dodaj 2kg, następnie kolejne 2kg, a po nich kolejne itd…

2. Śledź postępy… Śledzenie postępów jest niezbędne zarówno dla krótko jak i dla długoterminowych rezultatów. Zbyt wielu początkujących przychodzi na siłownię i wykonuje dziesiątki powtórzeń lekkich ćwiczeń bez żadnego sensownego planu treningowego, czy jasnego celu. Niestety jeśli nie śledzisz swoich postępów i nie prowadzisz dziennika treningowego, niewiele osiągniesz.
Zmierz swoją tkankę tłuszczową i beztłuszczową masę ciała przed rozpoczęciem treningu, a następnie ponownie po upływie 5 tygodni. Możesz skorzystać z różnych metod, jak np. ważenie pod wodą, czy mierniki do pomiaru tkanki tłuszczowej.
Powinieneś skrupularnie zapisywać swoje treningi i progresywnie zwiększać obciążenie. Warto robić sobie zdjęcia, by móc zwizualizować postępy. Możesz podzielić się nimi na forach i portalach fitnessowych dla dodatkowej motywacji i wsparcia społeczności.
Tak więc jakkolwiek tego dokonasz, śledź treningi i swoje ciało, by widzieć postęp i dokonywać postępu! Jeśli postęp się zatrzymał, to może być czas, by zmienić rutynę.