TRENUJĘ CROSSFIT, DLACZEGO NADAL JESTEM GRUBY?

TRENUJĘ CROSSFIT, DLACZEGO NADAL JESTEM GRUBY?

TRENUJĘ CROSSFIT, DLACZEGO NADAL JESTEM GRUBY? 1550 650 FitNow - treningi personalne

Rezultaty… Gdy nowe osoby przychodzą do FitNOW, mówię im, by oczekiwały rezultatów. Mogą liczyć na zwiększoną siłę, prędkość i wytrzymałość – przy odpowiednim ułożeniu programu i zaangażowaniu. Ale jeśli szukają czegoś więcej, niż wspaniałego treningu z super korzyściami zdrowotnymi, jeśli chcą poprawić osiągnięcia i sylwetkę, muszą poświęcić czas na trenowanie na siłowni oraz poza siłownią. Możesz trenować ile chcesz, ale jeśli nie naciskasz na siebie, jeśli jesz byle co, jeśli ciągle pijesz piwo i pozwalasz sobie na napoje gazowane kilka razy dziennie – prawdopodobnie nie osiągniesz oczekiwanych rezultatów. Ludzie często mówią, że skoro trenują, to mogą jeść to, na co mają ochotę. W przypadku niektórych osób to działa. Ale jeśli chcesz pozbyć się tłuszczu na brzuchu albo prześladuje cię oponka, musisz zmienić swoją filozofię.

Nawyki żywieniowe… By wyrzeźbić ciało i pozbyć się zbędnego tłuszczu, którego tak bardzo nie lubisz, musisz najpierw przyjrzeć się swoim nawykom żywieniowym. Nieodpowiednie produkty mogą cię spowolnić, spowodować chroniczne problemy zdrowotne i sprawić, że twoje ciało nie będzie się przeobrażać w pożądany sposób. Jedzenie zdrowych i pełnowartościowych produktów działa cuda. Poprawią się twoje ogólne osiągnięcia oraz zdrowie, a dodatkowo będziesz lepiej spać, szybciej się regenerować i prawdopodobnie pozbędziesz się tej zapasowej opony. Jeśli wierzysz, że twoja dieta jest idealna, może przyszedł czas, by przyjrzeć się bliżej zjadanym przez ciebie węglowodanom, białkom i tłuszczom, by określić, czy coś pojawia się w nadmiarze.

Bezpieczna strefa… Jeśli jedzenie nie wydaje się być problemem, zastanów się nad swoimi treningami. Czy naprawdę wychodzisz poza strefę komfortu? A może jednak krążysz wokół bezpiecznej strefy, jeśli chodzi o obciążenia, ruchy i modyfikacje? Niezależnie od tego jaki rodzaj sportu wybierzesz, bez zmian i postępów twoje osiągnięcia dopadnie zastój, co oznacza, że twoje ciało się przyzwyczai. Wykaż trochę więcej entuzjazmu, przychodź na treningi z nową strategią i nastawieniem, a gdy przeniesiesz swoje dążenia na wyższy poziom, zobaczysz, że poziom tkanki tłuszczowej spada.
Czasem pojawiają się problemy medyczne, leki i ograniczenia, które mogą nieco spowalniać twoje postępy. Jeśli tak jest w twoim przypadku, musisz skupić się na tym, co jest najlepsze dla twojego ciała. Jeżeli oznacza to trzymanie się medycznych wskazówek i rzeźbiąc linię środkową nie czujesz się najlepiej, zapomnij o tym na jakiś czas i wróć, kiedy okoliczności będą lepsze.

Ciężka praca… Treningi grupowe jak crossfit skupiają się znacznie mniej na estetyce niż na ciężkiej pracy. Ale jeśli narzekasz na swój brzuch, bierz się do pracy! W domu i na siłowni. Prowadź możliwie jak najbardziej zdrowy tryb życia i pamiętaj, że z umiarem można cieszyć się wieloma rzeczami i być zadowolonym ze swojej pracy. Odnalezienie satysfakcji w dawaniu z siebie 100 procent zawsze powinno być celem. Nikt nie jest idealny i właśnie to jest piękne w fitnessie i naszej kulturze oraz społeczności LudziFit.