AIRBIKE….

Rewolucja w świecie treningu metabolicznego...

czwartek, 6 października 2016

AIRBIKE to rewolucja w świecie treningu metabolicznego. Został zaprojektowany przez inżynierów po szczegółowych konsultacjach z trenerami personalnymi, właścicielami klubów fitness oraz fizjoterapeutami. Prosta budowa i łatwa obsługa sprzętu zapewnia maksymalną wydajność...

Budowa AIRBIKE…AIRBIKE to bardzo solidna konstrukcja stalowa z regulacją siedziska. Profil urządzenia całkowicie zabezpiecza odcinek lędźwiowy kręgosłupa przy jednoczesnej pracy czterech kończyn. Szczegółowy wyświetlacz LCD daje mnóstwo możliwości oraz pokazuje szczegółowe dane treningowe.

Zalety AIRBIKE… AIRBIKE to jedyny rower, który w tak szerokim zakresie angażuje do pracy kończyny górne. Dzięki temu możesz być pewny, że każda grupa mięśniowa Twojego ciała pracuje podczas treningu bardzo solidnie. Jego zaletą  jest możliwość rozdzielenia pracy nóg od pracy rąk. Daje to szansę do treningu kardio z osobami po lub w trakcie kontuzji dolnych partii ciała. Jest to idealne rozwiązanie, by zwiększyć możliwości układu krążeniowo-oddechowego. Dzięki temu poprawa wydolności oraz wytrzymałości mięśniowej staje się wówczas faktem szybciej niż wcześniej założyłeś.
AIRBIKE jest również topowym urządzeniem w środowisku osób trenujących CrossFit i szczególnie polecanym przez najlepszych trenerów personalnych na świecie.

Co jest takiego specjalnego w AIRBIKE? AIRBIKE jest doskonałym sprzętem do treningu w przypadku kontuzji. Jeśli przykładowo na co dzień trenujesz wioślarstwo lub bieganie i akurat doznałeś uszkodzenia kończyn, możesz dalej kontynuować treningi, wykluczając te partie ciała, które potrzebują dłuższego odpoczynku i regeneracji. Jeśli masz skręconą kostkę, problemy z mięśniem czworogłowym lub zginaczami bioder, AIRBIKE stanowi dobrą opcję do wykonywania treningu bezpiecznie. Sprzęt ten może być doskonałym narzędziem do rehabilitacji, ponieważ zapewnia bezpieczne poruszanie się bez zbytniego obciążenia miejsc pourazowych. Pozwala również na stały ruch w obszarze uszkodzenia i zapewnienia lepszy przepływ krwi do kontuzjowanej części ciała.
Dodatkowo pomaga w przyspieszeniu metabolizmu, gdyż może pomóc przełamać zastój w treningu. Jeśli włączysz trening interwałowy do tygodniowego rozkładu treningowego, możesz zwięszyć wydolność tlenową, bez utraty siły i masy mięśniowej.
AIRBIKE jest również doskonałym sprawdzianem twardości psychicznej i utrzymania pozytywnego nastawienia pomimo bólu.
Spróbuj następujące ćwiczenia do budowania wydolności tlenowej i wytrzymałości psychicznej:

Przez 10 zestawów:
: 30 sekund na pełnych obrotach,
: 30 sekund spokojniejszej pracy

Oczywiście zachęcamy do korzystania AIRBIKE w formie treningu, albo jako rozgrzewkę. Jeśli masz kontuzję, którą aktualnie rehabilitujesz i nadal chcesz uczestniczyć w zajęciach, AIRBIKE może być świetnym rozwiązaniem, aby zastąpić jakiekolwiek ruchy, które obecnie jesteś w stanie to wykonać.