TRENING KLATKI PIERSIOWEJ…

TRENING KLATKI PIERSIOWEJ…

TRENING KLATKI PIERSIOWEJ… 303 492 admin

Do czego potrzebny będzie partner? Przede wszystkim pomoże ci zmieniać obciążenie, ponieważ będziesz wykonywać dropsety. Na początku musisz mieć co najmniej 5 talerzy na stronę, na sztandze – po każdej serii partner będzie ściągać talerze z każdej strony, a ty będziesz bez odpoczynku przechodzić do kolejnej.

Ważna w treningach klatki piersiowej dla kobiet jest zasada, by nie stosować ćwiczeń na ławce skośnej w dół. Pozycja ta rozwija dolne mięśnie klatki piersiowej, przez co mija się z celem wizualnym, gdyż piersi "ściągane" są w dół. Ławka płaska oraz skośna w górę stymulują tkankę mięśniową unosząc piersi w górę.
W każdym z tych ćwiczeń wykonasz po 5 serii. Pierwsza będzie najcięższą serią, wykonaj w niej 20 powtórzeń. Następnie po zmniejszeniu obciążenia wykonaj od razu 16 powtórzeń kolejnej serii. Kontynuuj wykonując w kolejnych seriach odpowiednio 12, 8 i 4 powtórzeń, po czym przejdź do kolejnego ćwiczenia.
Co prawda pomiędzy seriami nie odpoczywasz, pamiętaj jednak, by dać sobie chwilę odpoczynku pomiędzy ćwiczeniami.

Program treningowy

 ĆWICZENIE  SERII   POWTÓRZEŃ 
 Wyciskanie sztangi na ławce skośnej w górę 5 20, 16, 12, 8, 4
 Wyciskanie sztangi na ławce poziomej 5 20, 16, 12, 8, 4
 Wyciskanie hantli na ławce skośnej w górę 5 20, 16, 12, 8, 4
 Rozpiętki z hantlami 3 15