MOCNY TRENING KONDYCYJNY…

Trening całego ciała z hantlami dla kobiet...

środa, 11 Maj 2016

Przedstawione poniżej  ćwiczenia z hantlami to zarówno trening siłowy jak i kondycyjny. Gdy znudzisz się swoją obecną rutyną treningową, wypróbuj tą opcję dla urozmaicenia...

Jeśli masz problemy z trzymaniem się swojego programu treningowego, może to być spowodowane znudzeniem lub ciągłym wykonywaniu tej samej rutyny, tydzień po tygodniu.
Jako trener personalny odkryłem, że by utrzymać motywację i chęć do ćwiczeń z moimi klientami, muszę proponować im nowe treningi każdego dnia. Możemy oczywiście powtarzać te same ćwiczenia, ale rzadko powtarzamy całe treningi. Chcę, by moi klienci bawili się i czerpali radość z przychodzenia na siłownię.
Ten program to trening siłowy całego ciała z hantlami wraz z treningiem kondycyjnym. Można go używać jako alternatywy lub dodatek do regularnego treningu. Jest świetny dla grup oraz na indywidualny trening dla każdej z was.
Trening kondycyjny – program… Każde ćwiczenie wykonuj przez 20 sekund, a następnie odpoczywaj przez 10 sek.
Ćwiczenia rozpisane są parami, wykonuj 4 serie pierwszego ćwiczenia, następnie 4 serie drugiego, a później 10 burpees, po czym przejdź do kolejnej pary.

 Ćwiczenie serii powtórzeń
 Wyciskanie hantli w pionie 4 20 sek
 Podciąganie hantli/gumy wzdłuż tułowia 4 20 sek
 Burpees 1 10
 Wyciskanie hantli na ławce 4 20 sek
 Rozpiętki hantlami 4 20 sek
 Burpees 1 10
 Obroty tułowia z obciążeniem 4 20 sek
 Brzuszki – rowerek 4 20 sek
 Burpees 1 10
 Pompki 4 20 sek
 Prostowanie przedramion nad głową 4 20 sek
 Burpees 1 10
 Uginanie przedramion z hantlami na ławce skośńej 4 20 sek
 Uginanie przedramion z hantlami – uchwyt młotkowy 4 20 sek
 Burpees 1 10

W sumie wykonasz 50 burpees, oraz pełen trening barków, klatki, pleców, brzucha i rąk. Zawsze możesz wykonać całą rutynę więcej niż raz, jeśli chcesz dłuższego treningu!