JĘDRNE POŚLADKI…

3 sposoby na jędrne i kształtne pośladki...

środa, 1 Czerwiec 2016

Każda kobieta marzy o stonowanych i kształtnych pośladkach. Nieprzerwanie dostajemy od was maile z pytaniami jak je zdobyć. Przyznajemy, że nie jest to łatwe i nie ma magicznego ćwiczenia, które w krótkim czasie zapewni pożądany efekt. Poniżej plan jak efektywnie zmaksymalizować trening, by osiągnąć jędrny tyłek.

Sposoby na jędrne i kształtne pośladki…Chcesz poprawić wygląd swoich pośladków. Robiłaś te same ćwiczenia od wieków i chcesz spróbować czegoś innego. Te 3 ćwiczenia są doskonałym startem do rutyny treningowej znakomicie kształtującej pośladki lub ponownie rozpalą twój trening, jeśli dopadł cię zastój.

1. Nie bój się ciężkich przysiadów… Kobiety boją się przysiadów, ponieważ myślą, że przez ich wykonywanie zbudują ogromne, masywne nogi. Faktem jednak jest, że naprawdę trzeba mocno obciążyć nogi i pośladki, by zobaczyć prawdziwe rezultaty. O nadmiernym przyroście masy mięśniowej pisaliśmy już wielokrotnie. Przypomnę tylko, że kobiety nie mają wystarczającego poziomu testosteronu, by zbudować masywne mięśnie, a trening dla kobiet to przede wszystkim wzmacnianie i tonowanie mięśni.

2. Dynamiczne wchodzenie na pudło…Mam kilka parków w okolicy swojego domu, często tam biegam i szukam miejsc, by wykonywać wchodzenie na pudło. „Dynamiczne wchodzenie na pudło” to termin, który określa pewną strukturę treningową. W skrócie chodzi o to by biegać i znajdować różne miejsca do wykonywania wchodzenia na pudło. We wszystkich parkach są ławki, samo to już wystarczy. Możesz też poszukać innych miejsc, jak np. płotki, mostki, kamienie, schody itp. Możliwości są nieograniczone. Dopóki powierzchnia będzie stabilna, będzie to dobry trening. Biegaj i rób po kilka powtórzeń przy każdej okazji.

3. Wbiegaj na wzniesienia…Jednym z absolutnie najlepszych sposobów na ukształtowanie pośladków i nóg jest bieganie po wzniesieniach. Nachylenie wzgórza dodaje niesamowity opór i ustawia ciało pod takim kątem, który najlepiej stymuluje mięśnie pośladków. W dodatku bieganie po wzniesieniach niesamowicie spala tłuszcz. To jedno z moich ulubionych ćwiczeń.

Podsumowanie; Te trzy metody są bardzo wymagające, ale poprawne ich stosowanie zapewni rezultaty. Upewnij się, że masz zdrową, czystą dietę i dobry program kardio. Ilość tkanki tłuszczowej to podstawowy wskaźnik, który określa czy nogi i pośladki wyglądają atrakcyjnie, czy niestety nie…