ZBUDUJ SZEROKIE PLECY!

ZBUDUJ SZEROKIE PLECY!

ZBUDUJ SZEROKIE PLECY! 1550 700 FitNow - treningi personalne

Weźmy na przykład ten program. Jest on wyzwaniem, jest bardzo intensywny, nie powinien zająć całego dnia by go wykonać, a co najważniejsze, zapewnia wyniki. Wykonuj go raz w miesiącu by zszokować mięśnie, lub raz w tygodniu, przez okres nie dłuższy niż sześć kolejnych tygodni.

Serie gigantyczne dla maksymalnego rozwoju pleców

Aby osiągnąć doskonałe plecy, będziesz wykonywać serie gigantyczne. Wycisną one z ciebie maksimum twoich możliwości, ponieważ będziesz wykonywać aż pięć ćwiczeń bez przerwy pomiędzy nimi. To nie będzie łatwe, dlatego zanim zaczniesz, musisz zrozumieć kilka rzeczy:

1. Zostaw swoje ego poza siłownią

Ponieważ będziesz wykonywać tak wiele ćwiczeń z tak małą ilością odpoczynku, nie będziesz w stanie wykorzystać ciężaru, którego używasz normalnie do ćwiczeń zawartych w tym programie. Jeśli wybierzesz zbyt duże obciążenie, ryzykujesz kontuzją. Zamiast myśleć o kilogramach, skup się na formie. Jeśli nie możesz dotrzeć do minimalnego zakresu powtórzeń, zmniejsz obciążenie.

2. Dobrze się rozgrzej

Zrób sobie 10-minutową rozgrzewkę na bieżni lub orbitreku. Powinieneś wystarczająco zwiększyć temperaturę ciała by uniknąć naciągnięcia mięśni.

3. Użyj pasków treningowych

Paski zapewnią możliwość użycia większego obciążenia (z poprawną techniką) bez obaw o uchwyt.

4. Skoncentruj się na wyciśnięciu maksimum z każdego powtórzenia

Nie spiesz się z powtórzeniami, niech każde zawiera maksymalny skurcz mięśni, co pomoże wyrzeźbić doskonałe mięśnie.

Program Treningowy

Zacznij od serii rozgrzewkowej, w której zawarte są wszystkie ćwiczenia z programu. Wykorzystaj mniejsze obciążenie, które zapewni zapoznanie się z zakresem ruchu i przygotuje cię do wykonania serii pracy.

 Seria rozgrzewkowa SERIE powtórzeń
 Wiosło sztangą w opadzie tułowia  1 15
 Wiosło hantlami w opadzie tułowia  1 15
 Ściąganie linki wyciągu do klatki w szerokim uchwycie  1 15
 Ściąganie linki wyciągu do klatki – podchwytem  1 15
 Prostowanie pleców na ławce rzymskiej  1 15
 TRENING WŁAŚCIWY OBWÓD powtórzeń
 Wiosło sztangą w opadzie tułowia 8-12
 Wiosło hantlami w opadzie tułowia 8-12
 Ściąganie linki wyciągu do klatki w szerokim uchwycie 12-15
 Ściąganie linki wyciągu do klatki – podchwytem 12-15
 Prostowanie pleców na ławce rzymskiej 20

Po 2-minutowej przerwie wykonaj kolejny cykl złożony z pięciu ćwiczeń. Celem jest ukończenie 3 cyklów.

Gdy wykonasz 3 rundy w czasie trwania treningu, ukończysz łącznie 15 serii. Jeśli jesteś zaawansowany, możesz wykonywać 4 cykle, czyli 20 serii pracy.