300 WORKOUT

300 WORKOUT

300 WORKOUT 1550 650 FitNow - treningi personalne

Trening Spartan

Prawda jest taka, że sam trening zaprojektowany został przez trenera Marka Twighta. Dzięki jego programowi wielu mężczyzn grających w filmie pozbyło się nawet 20kg nadwagi, zyskując szczupłe, muskularne ciało i wygląd maszyny do zabijania rodem z greckiej Sparty, w ciągu zaledwie kilku miesięcy.

Sam trening to jeden wielki obwód. Trzeba to powiedzieć, po prostu przechodzisz z jednego ćwiczenia do kolejnego i kolejnego i kolejnego, z minimalną przerwą między ćwiczeniami, lub nawet bez przerw. Jednak jeśli nie jesteś w stanie wykonać odpowiedniej liczby powtórzeń w każdym ćwiczeniu, możesz zastosować krótkie pauzy pomiędzy powtórzeniami, dopóki wszystkie powtórzenia nie zostaną wykonane, przed przejściem do kolejnego ćwiczenia.

Należy zauważyć, że ta rutyna treningowa nie była stosowana przez aktorów każdego dnia, podobnie jak nie powinna być stosowana codziennie przez rekreacyjnych sportowców. Pamiętaj, że ten trening nie jest dla początkujących. Od mięśni wymaga on bardzo dużo, przez co ryzyko kontuzji, również jest wysokie. Upewnij się zatem, że wiesz co robisz, zanim spróbujesz treningu Spartan.

  Ćwiczenie Ilość Powtórzeń Obciążenie / Wysokość
  Podciąganie się na drążku – nadchwytem 25
  Martwy ciąg 50 50-60 CM*
  Pompki 50
  Wskoki na pudło 50 60cm
  Wycieraczki ze sztangą 50/str 50-60 CM*
  Zarzut + Podrzut z Kettlebell (lub hantlą) 50/str 50-60 CM*
  Podciąganie się na drążku – nadchwytem 25
*Ciężaru Maksymalnego dla 1 powtórzenia