SAMOKONTROLA…

SAMOKONTROLA…

SAMOKONTROLA… 1550 650 admin

Poza tym trening mięśni brzucha jest ważny dla wszystkich sportowców. Używasz mięśni za każdym razem, gdy podnosisz, okręcasz się lub wstajesz. Zestaw mocnych mięśni brzucha wraz z silną, zrównoważoną sylwetką to część przepisu na ogólne zdrowie fizyczne. A każdemu, kto uważa, że „widocznie mięśnie brzucha to niekoniecznie silne mięśnie brzucha“, mówię: To może być prawda, ale potrafię rozpoznać zestaw silnych mięśni, gdy je widzę.
Ale jak ta strona i inne już ci zakomunikowały, nie możesz treningiem zatuszować kiepskiej diety. Chociaż jest mnóstwo sprzecznych opinii „ekspertów“ w kwestii prawidłowego odżywiania, istnieją prawdziwe i wypróbowane techniki, z którymi miliony mięśni brzucha, a właściwie sześć milionów, się zgadza. Może dadzą ci do myślenia, a może znasz już te sposoby… Jeśli jednak ich nie stosujesz, prawdopodobnie to widać…


PRZYRZĄDZAJ WŁASNE POSIŁKI… Przede wszystkim: Musisz być w pełni świadomy, co zjadasz. Najlepszym sposobem jest przygotowanie własnoręcznie jak największej ilości posiłków. Gdy gotujesz dla siebie, znasz dokładnie wszystkie składniki i wiesz, jakie ilości zostały wykorzystane do przygotowania posiłku. Im większa jest twoja wiedza i moc, tym lepiej. Gdy zjadasz posiłki przygotowane przez inne osoby, nie wiesz na ich temat zbyt wiele, a zwłaszcza, gdy jesz poza domem. Często w restauracjach, nawet w tych serwujących „zdrowe“ jedzenie, porcje są za duże i pełne pustych kalorii oraz chemii. Widziałem sałatki i dodatki, które miały więcej niż 1000 kalorii na porcję. Nikt nie będzie miał ładnych mięśni brzucha, jeśli będzie regularnie się odżywiał w taki sposób.


PRZERZUĆ SIĘ NA ZIELENINĘ… Każdy wie, że zielone warzywa to świetne źródło witamin, składników odżywczych, wapnia oraz błonnika pokarmowego, ale niewiele osób zdaje sobie sprawę z tego, jak wielką rolę w rzeźbieniu zaskakujących mięśni brzucha odgrywa szpinak, jarmuż i brokuł. Zielenina oraz większość warzyw to niskokaloryczny pokarm. Ludzie, którzy mają problem z samokontrolą i rozmiarami porcji nie mogą popełnić błędu w kwestii zieleniny, którą w zasadzie możesz jeść zawsze, gdy masz na to ochotę. Nałóż warzywa na dwie trzecie talerza obiadowego, a napełnisz swój organizm składnikami odżywczymi dobrej jakości oraz zmniejszysz pokusę na gorsze produkty.