OWOCE – A DIETA?

Stań się silniejsza i zdrowsza...

piątek, 4 Maj 2018

Zamiast chleba, umieść owoce w koszyku na pieczywo - to bardzo mądre posunięcie. Dzięki zawartości błonnika, fitochemikaliów walczących z chorobami i zerowej ilości cholesterolu, owoce są pysznym sposobem na poprawę twojego zdrowia. Co więcej, mogą ci również pomóc w utracie wagi. Dowiedz się w jaki sposób...

JEŚĆ, BY STRACIĆ… Badania pokazują, że stosowanie pozytywnych informacji na temat utraty wagi lub diet, które wspierają jedzenie większej ilości konkretnych pokarmów dają lepsze rezultaty niż negatywne informacje albo diety, które sugerują, że powinniśmy jeść mniej produktów pewnego typu.
Najlepsze plany na utratę wagi pozwalają ci jeść tyle, ile chcesz, zaspokajając głód i zmniejszając ilość przyjmowanych kalorii. Trik polega na tym, by wybierać żywność o mniejszej zawartości energetycznej lub kalorycznej na gram wagi produktu. Takie pożywienie pozwoli również odczuwać sytość przez dłuższy czas i jednocześnie zmniejszy ilość spożywanych kalorii.

JEDZENIE OWOCÓW…Jednym z najlepszych sposobów na zapełnianie się jedzeniem o niskiej zawartości energii jest jedzenie większej ilości owoców. Ale nie każde owoce się do tego nadają. Owoce w puszcze zatopione w ciężkim syropie mają dwa razy więcej kalorii. Owoce suszone mają cztery razy więcej kalorii niż owoce świeże, ponieważ praktycznie nie ma w nich wody. Najlepszym wyborem pod kątem najmniejszej ilości kalorii, dłuższego uczucia sytości i satysfakcji będą całe, świeże owoce… Najlepsze owoce dla utraty wagi to grejpfruty, pomelo, melony (arbuz, kantalup lub melon kasaba), owoce jagodowe (truskawki, maliny i jagody), papaja, granat…