NATURALNE SPALACZE TŁUSZCZU

wtorek, 2 Kwiecień 2019

Ciało spala więcej kalorii podczas trawienia białka niż w przypadku węglowodanów. Beztłuszczowy lub o niskiej zawartości tłuszczu i cukru -grecki jogurt pozwala zachować szczupłą sylwetkę. Sprawdź co jeszcze pomoże Ci szybciej spalać tłuszcz!

 

QUINOA… To największa gwiazda, która powinna znaleźć się w twoim programie dietetycznym. To pełne zboże zawierające 8 gramów białka oraz 5 gramów błonnika w jednej filiżance, a jej główna zaleta – to fakt, że jest bardzo łatwa do przygotowania. W jej składzie znajdziesz mnóstwo składników odżywczych, takich jak żelazo, cynk, selen, witaminę E. Najlepiej przygotować ją z warzywami, orzechami, chudym mięsem.

FASOLA… Charakteryzuje się potrójnym działaniem odżywczym; jest warzywem, dostarcza białka i jest doskonałym źródłem błonnika. Jej charakterystyczną cechą jest pozytywny wpływ na sprawność myślenia dzięki zawartości kwasu foliowego (30%) i magnezu (20%). Dzięki powolnemu trawieniu i stopniowej absorpcji węglowodanów nie wywołuje nagłego wzrostu poziomu glukozy we krwi, więc nie odkłada się w postaci tkanki tłuszczowej.