DOŁADUJ ENERGIĘ…

Moc zdrowej żywności...

poniedziałek, 15 Maj 2017

Odkyj z nami moc żywności, która naładuje akumulatory i podniesie poziom energii. Jesteś zmęczony swoim zmęczeniem??? Poniższa 4 tygodniowa Energetyzująca Dieta da Ci zastrzyk wszystkich potrzebnych składników do ładowania mocą. Może nawet uda Ci się schudnąć...

MINI ZASADY DIETY… Czyste paliwo dla ciała to odpowiedni rodzaj pożywienia, który musimy dostarczyć naszemu organizmowi, aby energia z niego uzyskana i cykl jego przetwarzania skutecznie zapewniły nam siłę i moc, jak również odpowiednią eliminacjię odpadów.
Cztery tygodnie, dwie fazy:
Dieta Energetyczna jest podzielona na dwa etapy, a każdy etap trwa dwa tygodnie. Pierwsza faza polega na odpowiednim oczyszczeniu organizmu, a druga faza skupia się na odbudowie zapasów energii.
Faza 1: Usuń wszystkie używki, takie jak kofeina, alkohol, cukier, żywność przetworzoną oraz mięso czerwone i zastąp je świeżymi sokami, herbatami ziołowymi i pełną, zdrową żywnością.
W każdą niedzielę zaplanuj swoje posiłki na tydzień oraz ugotuj zupę i gulasz, aby zawsze mieć je w lodówce lub zamrażarce do przygotowania szybkich obiadów w ciągu tygodnia.
Codziennie rano wypijaj szklankę ciepłej wody z sokiem z cytryny, a następnie sok z warzyw lub owoców przed śniadaniem. Oprócz tego pij co najmniej dwa litry wody lub herbaty ziołowej w ciągu dnia. Przed każdą kolacją jedz małą sałatkę. Całkowicie wyklucz czerwone mięso, pszenicę i nabiał.
Faza 2: Przywróć pieczywo razowe, czerwone mięso i nabiał, ale nie pochodzenia krowiego. Wybierz produkty kozie, owcze etc, możesz również jeść więcej węglowodanów.
Pamiętaj; Nie spiesz się w czasie posiłków. Żuj powoli i nie popijaj, aby soki trawienne nie mieszały się z napojami.
Inne zmiany stylu życia: obok zmiany swojego podejścia do samego jedzenia, należy pamietać, by również ciału dostarczyć więcej czasu i przestrzeni, by je odstresować. Pomyśl o ćwiczeniach, odpowiedniej ilości snu i zobacz, czy możesz zwiększyć czas na aktywność typu: codzienny stretching, hobby i medytację.

POLECANE POKARMY… Owoce i warzywa: Zaszalej! Żywność zalecana m.in. to sałata, rukola, brukiew wodna, cykoria, karczochy, marchew, seler, burak, zielony groszek i fasolka, kiełki lucerny, por, szalotka, brokuły, kalafior, kapusta, brukselka, oraz grejpfrut, jabłka i gruszki.
Rośliny strączkowe: Regularnie jedz fasolę, groch i soczewicę.
Orzechy i nasiona: Jedz różnorodne orzechy i nasiona w formie surowej, suszonej etc. (zwłaszcza siemię lniane, nasiona słonecznika i dyni).
Produkty pełnoziarniste i zdrowe węglowodany: twój wyborów obejmuje płatki owisiane, grykę, jęczmień i ryż brązowy. Należy unikać węglowodanów do kolacji chyba, że dużo ćwiczysz lub masz bardzo aktywną pracę.
Napoje: Pij dużo wody niegazowanej, herbaty ziołowe i domowe soki owocowe lub warzywne.
Białko: Dobry wybór to jaja z wolnego wybiegu lub wiejskie, tofu, owoce morza (świeże i mrożone) takie jak; sardynki, łosoś, tuńczyk, kalmary i małże, jak również chude mięso np; filety z piersi kurczaka lub indyka (bez skóry) i o niskiej zawartości tłuszczu dobre mięso mielone.