10 SPOSOBÓW, BY SCHUDNĄĆ BEZ DIETY…

Małe sztuczki...

wtorek, 15 Październik 2019


6. Nie pij kalorii.

To częsty powód, dlaczego nie widzisz rezultatów odchudzania. Puste kalorie są dostarczane ze szklanką soku do śniadania, puszką napoju w pracy czy kieliszkiem wina do kolacji. Przerzuć się na wodę z dodatkiem świeżych składników jak ogórek, cytryna czy mięta i oszczędź trochę kalorii.

7. Nie chodź głodny zbyt długo.

Lekkie uczucie głodu może być dla Ciebie dobre, ale głodzenie się przez cały dzień, by wieczorem zaszaleć z deserem jest niezdrowe. Takie zachowanie zniszczy Twoje osiągnięcia. Dobrze rozplanowane posiłku w ciągu dnia utrzymają stały poziom cukru we krwi.

8. Przekąski: wysokobiałkowe, z dużą zawartością błonnika.

Spraw, by przekąski pracowały dla Ciebie. Trzymaj się daleko od pustych, wysokokalorycznych opcji jak chipsy, krakersy i paluszki i wybieraj produkty bogate w białko i błonnik. Są smaczniejsze i zdrowsze. Zjesz dużo mniej kalorii, jeśli szybciej poczujesz się pełny.

9. Zjadaj lekką i wczesną kolację.

Kolacja powinna dostarczać około 20% dziennego zapotrzebowania na kalorie najpóźniej 2-3 godziny przed pójściem do łóżka. Jedzenie za późno i za dużo może spowodować, że trawienie i cykl spania zostanie zaburzony i ciężko będzie wprowadzić zdrową rutynę.

10. Śpij więcej.

Niedobór snu może spowodować, że będziesz zjadać więcej w ciągu dnia, a mimo to nie będziesz mieć siły, by zrobić swój trening. Śpij minimum 7 godzin w ciągu doby. To łatwy i skuteczny sposób, by zostać na dobrej drodze do celu.