Dzień 15

wtorek, 6 lutego 2018


     

trener: Angie Michałowska                  

Gratulacje – ukończyłaś pierwszy cykl treningu "NAJLEPSZA JA". Masz za sobą 10 dni treningowych i już powinnaś czuć się silnejsza i pewniejsza siebie pracując z wolnymi ciężarami.
Wiedząc, że niestety większość osób poddaje się na tym etapie, postaraj się skoncentrować na wygospodarowaniu czasu na treningi. W tym tygodniu masz pięć dni treningowych i po raz pierwszy zaczynasz dzielić treningi na dwie grupy mięśniowe – górna i dolna część ciała.
Przez następne dwa tygodnie pracujemy na wysokim tętnie trenując według systemu obwodowego.  
Dzisiaj trenujemy górę.

 

Najlepsza Ja – Dzień 15, Góra

-Trening obwodowy
-6 ćwiczeń, jedno po drugim (bez przerw)
-2 obwody
-odpoczynek (po ukończeniu 6 ćwiczenia) 1-2 minut  

 

Podgląd  Tytuł  Lp 
 Pompki naTRX  15
 Wiosłowanie na TRX  15
 Przeciwne rozpiętki na TRX   15
 Podciąganie kolan ze stopani w TRX  15
 Wspinaczka górska na piłce stabilizacyjnej
 lub w podporze na ziemi
 15/ str
 Umpas  15/ str