Dzień 58

czwartek, 1 grudnia 2016


LoopTraining 
9-cio TYGODNIOWY PROGRAM TRENINGOWY
 

Weszliśmy silni i zmotywowani w najmocniejszy cykl treningowy. Jesteśmy w ósmym tygodniu planu Loop Training i podnosimy naszą poprzeczkę na najwyższy poziom. W tym tygodniu będziesz pracować mocniej, szybciej, będziesz palić tonę kalorii i kontynuować ze spalaniem ich przez następne 24 godziny po ukończeniu treningu. Spalanie kalorii po ćwiczeniach, nazywane również zwiększoną powysiłkową nadkonsumpcją tlenu (EPOC) – to ilość kalorii, które zużywamy po skończonej sesji treningowej. Dzięki ćwiczeniom typu HIIT, podnosimy nadkonsumpcję tlenu bardziej niż wykonując jakiekolwiek inne treningi. Więc przygotuj wodę, ręcznik i bądź gotów na wylanie siódmych potów.

CYKL: 3
DZIEŃ:51

 

Trening – Górne partie mięśniowe – wypychanie / Serie potrójne / HIIT

 

Podgląd Tytuł LP
Wznos przodem+ Odwodzenie+
Przywodzenie+ Opuszczanie
2 TriSety
12 powtórzeń 
Skręty tułowia z gumą w staniu 10
Przysiad z wyskokiem 15/ str 

Wyciskanie w pionie w staniu 2 TriSety
15 powtórzeń 
Drwal    2 TriSety
20/ str
Bieg w podporze  2 TriSety
15/ str

 Pompki- z gumą lub bez         2 TriSety
do zmęczenia mięśni 
 Brzuszki "żabki"            20/ str
Ośle wykopy  30-60 sek