Dzień 24

czwartek, 1 grudnia 2016


LoopTraining 
9-cio TYGODNIOWY PROGRAM TRENINGOWY
 

W końcu zaczynasz dostrzegać zdecydowane różnice w wyglądzie twojego ciała. Jesteś silniejszy, ramiona, korpus i nogi nabierają siły i tonu. Pewnie podążasz obraną drogą do zamierzonych celów. Nowy system treningowy zmusza mięśnie do rekrutacji większej ilości włókien w krótszym czasie, zwiększając procesy regeneracji, w konsekwencji spalasz więcej kalorii.

CYKL: 2
DZIEŃ:24

 

Trening – CAŁE CIAŁO / SUPERSERIE

 

Podgląd Tytuł LP
 Wyskoki z gumą (guma – figura 8)                          20 powtórzeń
 Wykop nogi w tył w staniu  20- 30 powtórzeń/ str

Ściąganie gumy z góry                                       15-12 powtórzeń 
Wznosy gumy przodem 12-10 powtórzeń

Wyprosty przedramion z gumą z góry  15-12 powtórzeń
Uginanie przedramion – izolacja na kolanach 15-12 powtórzeń

Brzuchy w klęku                                                  2 serie
20-30 powtórzeń 
Skręty tułowia w siadzie  2 serie
20 powtórzeń
na stronę
Przeskoki przez belkę  2 serie
10 powtórzeń
na stronę