TRENING ADAPTACYJNY

14-sto DNIOWY PLAN TRENINGOWY DLA POCZĄTKUJĄCYCH


Warning: Use of undefined constant php - assumed 'php' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home/fitnowst/domains/fitnow.pl/public_html/wp-content/themes/fitnow/single-plan-treningowy.php on line 15


Wszystko zaczyna się od ustalenia CELU. Bez wiadomego kierunku rozwoju, chodzenie na siłownie jest niczym innym niż lekcja Wu-efu. Wyobraź sobie, że wykupujesz sobie karnet na siłownię, ale nie wiesz czy chcesz stać się silniejszym, czy chcesz nabrać 5kg masy mięśniowej, czy może pragniesz bezproblemowo przebiec 1/2 maraton i poprzez ćwiczenia siłowe zapobiec możliwym kontuzjom. Bez określenia konkretnego celu, twoja praca na siłowni to jak chomik w kołowrotku. Wydaje ci się że biegniesz do przodu, zdecydowanie palisz kalorie, ale tak naprawdę to stoisz w miejscu.

 Ten dwutygodniowy PLAN TRENINGOWY pomoże wyznaczyć, osiągnąć i przekroczyć dowolny cel, a ja rozwieję wszelkie osobiste wahania odnośnie twoich możliwości. Z poprawnym poradami poznasz swoje możliwości kierując się i wykonując twój plan treningowy.
Załóżmy, że wyznaczyłaś swój cel. Może próbujesz pozbyć się tkanki tłuszczowej, może pragniesz nabrać masy mięśniowej, lub chcesz po prostu wzmocnić zwiotczałe ciało. Ten plan treningowy jest przeznaczony dla ciebie.
Jesteś zdziwiona, prawda? W końcu, „Jak ten sam plan treningowy może nadawać się dla dwóch innych osób z zupełnie innymi celami?"
Otóż odpowiedź jest prosta. Niezależnie jaki jest twój cel, czy chcesz zostać maratończykiem, czy kulturystą, musisz znać podstawy treningu siłowego. A treningiem który wskazuje poprawną technikę, świadomość motoryki mięśniowej, możliwości ilości powtórzeń dla danego obciążenia – jest trening TRENING SIŁOWY Z WOLNYMI CIĘŻARAMI oraz z ciężarem ciała.

Poniższy plan treningowy jest stworzony dla wszystkich osób początkujących, które bezpiecznie i możliwie bezboleśnie pragną odnaleźć się na siłowni i wdrożyć w rutynę treningową.

O naszym planie

Program