POPRAW SWÓJ WYNIK W PRZYSIADZIE – 105% CM

12 tygodniowy plan treningowy dla średnio i zaawansowanych



Przysiad jest królem wszystkich ćwiczeń, zawsze tak było i zawsze tak będzie i jeśli zapytasz o to czołowych kulturystów lub siłaczy świata, powiedzą to samo. Wszystko sprowadza się do bycia silniejszym, ponieważ im silniejszy się stajesz, tym większa jest masa twoich mięśni. Aby zwiększyć ogólną siłę twojego ciała, musisz wykonywać przysiady.

Twoim celem jest skupienie się na zdobyciu siły i poprawieniu twojego CM (Ciężaru Maksymalnego dla 1 powtórzenia) dla przysiadu. Musisz dojść do tego progresywnie, poniżej zapisany jest 12-tygodniowy system, który krótko wyjaśnia jak dobierać obciążenie, bez podania konkretnych wartości, w zależności od tego ile powtórzeń wykonujesz.

UWAGA: NIE MYŚL O PODJĘCIU TEGO PROGRAMU JEŻELI NIE JESTEŚ PRZYNAJMNIEJ ŚREDNIO-ZAAWANSOWANY W TECHNICE PRZYSIADÓW ZE SZTANGĄ NA BARKACH. ZAWSZE UŻYWAJ ZABEZPIECZEŃ TAKICH JAK PAS LUB OPASKI NA KOLANA. UŻYWAJ POMOCY PARTNERA W FORMIE ASEKURACJI. WYKONUJ PRZYSIADY W KLATCE LUB W PÓŁKLATCE ASEKURACYJNEJ.

O naszym planie

Program