Fitness Bikini Trening Siłowy


Warning: Use of undefined constant php - assumed 'php' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home/fitnowst/domains/fitnow.pl/public_html/wp-content/themes/fitnow/single-plan-treningowy.php on line 15


Chcesz ostatecznie wyrzeźbić swoje ciało, lecz nie wiesz od czego zacząć? Ćwiczysz regularnie od dłuższego czasu, ale ciągle brakuje ci tej ostatecznej "kropki nad i" do osiągnięcia pełnej satysfakcji. Z pomocą tego treningu zmienisz swoją sylwetkę nie do poznania... Wyrzeźbisz pośladki, spalisz resztki tłuszczu i wyszczuplisz ręce oraz nogi...

Wystarczy, że poświęcisz trochę więcej czasu na treningi – najlepiej 5 dni w tygodniu – a ja pomogę ci osiągnąć jędrne, silne i zwarte ciało.
Pod względem estetyki, my kobiety mamy inne cele niż mężczyźni, lecz budowanie mięśni wymaga podnoszenia ciężarów. Dlatego poniższy trening na pierwszy rzut oka wygląda podobnie do treningu przeciętnego faceta, lecz spoglądając głębiej dostrzegniesz zasadnicze różnice. Główne dobór ćwiczeń stanowi charakterystyczny dla kobiet program treningowy.

-Tak, zależy nam na pupie i smukłych nogach.
-Nie, nie interesują nas kaptury oraz szeroka szyja.
-Tak, pragniemy płaskiego brzucha.
-Nie, wielkie uda nie są kobiece.
-Tak, chcemy zmniejszyć i utrzymać niski poziom tłuszczu.

Nasze cele nas różnią. Poniekąd są podobne, lecz diametralnie inne. Nie tylko pomiędzy mężczyzną i kobietą, ale także wśród płci pięknej, nie tojest ładne, co ładne, ale co się komu podoba.
Szukając zarysowania i stonowania mięśni, trafiłaś tutaj. Więc jeśli tylko twoje zdrowie na to pozwala to przygotuj się na ciężki trening.

O naszym planie

Program