Wskazówki

środa, 8 czerwca 2016


Pragnę przekazać wam kilka bardzo ważnych wskazówek, które pomogą przekształcić ciało w rekordowym czasie. Aby utrzymać tempo treningowe potrzebujesz dwóch bardzo ważnych składników. Są nimi ZAANGAŻOWANIE I REGULARNOŚĆ.
Jeśli są to twoje słabe punkty, przeczytaj i zastosuj poniższe wskazówki…

1.  ZAWSZE WYPEŁNIAJ PLAN TRENINGOWY
Postęp treningowy ma miejsce  tylko wtedy, gdy stale posuwasz się do przodu. Może brzmi to banalnie, ale zapisywanie ilości powtórzeń, ilości serii, czasu odpoczynku oraz notatek dla mnie jest niesamowicie ważne w moich treningach. W innym wypadku nie pamiętałabym wszystkich detali z poprzedniego treningu, a walory treningowe ( wagę, il. powtórzeń, przerwy) mogłabym dostosowywać w odniesieniu do samopoczucia zamiast możliwości.

2. ZNAJDŹ PARTNERA
W grupie raźniej. Osoba trenująca na podobnym poziomie treningowym, to nie tylko ktoś kto poda hantelki. To
ktoś komu nie odmówisz wspólnego treningu, ktoś kto pomoże z motywacją, wsparciem, techniką oraz poradą.

 3.  BĄDŹ KREATYWNA
Nie jesteś nowicjuszem na siłowni.  Przedstawiam plan treningowy, który działał na mnie. Jeśli nie czujesz pewnych ćwiczeń poprostu je zamień. Jeśli uważasz, że pewne grupy mięśniowe wymagają więcej lub mniej pracy, zmodyfikuj plan do własnych potrzeb. Kreatywność pomoże utrzymać powyższe składniki, którymi są ZAANGAŻOWANIE I REGULARNOŚĆ.

4.  BAW SIĘ DOBRZE.
Może zaangażowanie i regularność są czynnikami wyższymi, ale za karę nikt nic nie osiągnął. Pamiętaj o tym że sport powinien być twoją pasją. Dobrej Zabawy!