Przegląd

czwartek, 10 listopada 2016


Jako trener personalny FitNOW, non-stop spotykam się z klientami zadającymi pytania typu „Czy powinienem przygotować się do treningów personalnych?”

Jeśli pracujesz ze mną indywidualnie, owszem, będę miał precyzyjny nadzór nad twoimi słabymi stronami, ale wynik do jakiego będziemy dążyć to bezproblemowe i bezkontuzyjne przejście przez czas adaptacyjny po ukończeniu którego będziesz mógł kontynuować treningi w dowolnym kierunku, oznaczając wybrany cel.

Czas adaptacyjny trwa od dwóch do sześciu tygodni.

Następne dwa tygodnie rozpisanych treningów trenujesz całe ciało. Podczas każdego treningu wykonujesz ćwiczenia na dolne grupy mięśniowe, na górne grupy mięśniowe wykonując ruchy wypychające oraz przyciągające, oraz dowolne ćwiczenia angażujące tę partię ciała, którą musimy wzmocnić najbardziej – czyli korpus. Jeśli po ukończeniu dwóch tygodni nie czujesz się gotowy przejść do następnej fazy treningowej, czyli jednego z rozpisanych przez nas treningów, możesz wrócić do dnia nr 1 planu treningowego adaptacyjnego i powtórzyć cały cykl, adekwatnie zwiększając obciążenia.

Poniżej przedstawiamy harmonogram ćwiczeń na następne 14 dni.