KLUCZOWY ELEMENT NR 1 – STOSUJ TRENING SIŁOWY

wtorek, 27 września 2016


Niezależnie od tego, jakie ćwiczenie wykonujesz, kluczem jest dodanie obciążenia/oporu. Jeśli nie będziesz tego robić, nigdy nie zwiększysz ilości beztłuszczowej masy mięśniowej w danym miejscu.

Fakty dotyczące mięśni:

  • Po okresie dojrzewania, częściowy wzrost mięśni ulega zatrzymaniu i mięśnie zaczynają zanikać.
  • Gdy się starzejemy, powoli tracimy mięśnie.
  • Ciąża dodatkowo przyspiesza utratę mięśni. Ilość białek, które potrzebuje dziecko, by prawidłowo się rozwijać sprawia, że podbiera białka (mięśnie) od Ciebie!
  • Dieta (deficyt kaloryczny) w połączeniu z aerobikiem bez ćwiczeń siłowych również powodują utratę mięśni
  • Trening z obciążeniem odbudowuje utracone mięśnie
  • Kobiety, które trenują z obciążeniem nie zwiększą znacząco rozmiaru mięśni, tylko ich gęstość i siłę. Więc nie bój się, że będziesz „napompowana”.
  • MIĘŚNIE SPALAJĄ TKANKĘ TŁUSZCZOWĄ!!!!

Dlaczego mięśnie są takie ważne?

  • Są siłą napędową metabolizmu
  • Mięśnie są aktywną tkanką, która nieustannie się odnawia, dlatego potrzebuje energii (kalorii).
  • Źródłem energii dla mięśni jest TKANKA TŁUSZCZOWA
  • Mięśnie nadają kształt twojemu ciału
  • Mięśnie pomagają być aktywną kobietą