TRENINGI BUDUJĄCE PEWNOŚĆ SIEBIE

TRENINGI BUDUJĄCE PEWNOŚĆ SIEBIE

TRENINGI BUDUJĄCE PEWNOŚĆ SIEBIE 1550 650 FitNow - treningi personalne

Renee Metivier Baillie: 10 x 500m 
Trening: „10×500 m z 45 sekundami odpoczynku na wzniesieniu (Boulder, Colorado)”. Gdy dodamy te biegi do siebie, przekładają się one na czas wyścigowy 5k po płaskim terenie.
Pewność siebie: Zanim zaczęła przebiegać dystans maratonu, Baillie przyznaje, że polegała na jej najlepszych wynikach biegu na 5K, ponieważ wzniesienia sprawiały, że obliczenie czasu wyścigowego na płaskim terenie było trudne.
Wyniki: Korzystając z tego treningu od czasów studiów, zdobyła medal na wewnętrznych mistrzostwach NCAA na 3k. Ostatnio uzyskała 2:27 w maratonie w Chicago w 2012 roku.
Dlaczego to działa: „Ten trening zdecydowanie podnosił pewność siebie”, wyjaśnia Baillie. Co ciekawe, jeśli chodzi o maratony: „wydają się teraz takie trudne w porównaniu z moimi treningami!”. Myślę, że specyficzność jest kluczowa w każdym treningu, który ma na celu upewnić cię, że jesteś gotowy do wyścigu.

Sara Vaughn: 3 x 800 m 
Trening: „Trening, który lubię wykonywać przed dużymi wyścigami to 3 x 800 m z 3 minutami odpoczynku, z rozpoczęciem od tempa wyścigowego i skończeniem przy nieco większej prędkości. Jeśli mogę poradzić sobie z tym treningiem, z pewnością jestem gotowa, by pobiec w wyścigu”.
Pewność siebie: „Podczas tego treningu czuję się praktycznie jak na wyścigu. Lubię biec w stałym tempie i mieć uczucie kontroli i komfortu przez pierwsze 800 m, bez żadnych wariactw. Środkowa część jest trudna i potrzebne jest skupienie, by przez nią przebrnąć. Ostatnie 800 m pozwala na przetestowanie prędkości kończącej”.
Wyniki: „Wykonywałam ten trening tydzień przed Trialem, w którym miałam świetne dwie rundy i dobiegłam do samego końca, gdzie mimo zmęczenia musiałam zwiększyć prędkość.
Dlaczego to działa: „Wiem, że na pewno ten trening niesamowicie wzmacnia fizycznie i psychicznie. Zawsze jest trudny i zawsze pojawia się moment, w którym myślę, że nie dam rady. Ale, gdy już przez niego przebrnę, zyskuję ogromną pewność siebie. Pomaga również zyskać perspektywę…wykonuje każdy interwał w tempie, które jest szybsze niż kiedyś było moje tempo na 800 m. Przypomina mi to, że przeszłam długą drogę”.