ZWIĘKSZ POZIOM ENERGII…

ZWIĘKSZ POZIOM ENERGII…

ZWIĘKSZ POZIOM ENERGII… 300 466 FitNow - treningi personalne

4.Spróbuj yerba mate… To najlepszy napój herbaciany mieszkańców Ameryki Południowej, który pomaga zachować poziom energii i zmniejsza zmęczenie. Wytwarzany jest z naturalnych liści, które zawierają karoten, witaminy A, C, E, kompleks witaminy B, magnez, wapń i żelazo.

5.Wygospodaruj trochę czasu tylko dla siebie… Zaplanuj dla siebie kilka godzin świętego spokoju, rozplanuj je na cały tydzień i poświęć je na relaksujące czynności, jak praca w ogródku, łowienie ryb czy medytacja, aby twój mózg mógł się naładować. Psycholodzy twierdzą, że istota szara pracuje bardziej wydajnie, gdy wykonujemy zwykłe czynności.

6.Jedz jajka na śniadanie…Jajka są najlepszym źródłem białek podnoszących poziom energii. Zawierają mało cukrów, w przeciwieństwie do wielu rodzajów płatków śniadaniowych, mają dużo białka, więc nasycą cię i będą stopniowo uwalniać energię w ciągu dnia.

7.Jedz ryby oleiste… Istnieje mnóstwo dowodów potwierdzających, że jedzenie śledzi, makreli i łososia poprawia wydajność mózgu, pomaga w walce ze stresem i wpływa pozytywnie na samopoczucie. Jeśli nadal nie jesteś przekonany, pamiętaj że Florence Reeves – która była najstarszą kobietą w Anglii aż do jej śmierci w sierpniu 2005 w wieku 111 lat – jadła mnóstwo marynowanych śledzi i była aktywna.

8.Pamiętaj o wysypianiu się…Zakłada się, że trzy miliony osób dorosłych nigdy się nie wysypia, a spanie umożliwia regenerację, odbudowę i odmładzanie organizmu więc pamiętaj, by spać od siedmiu i pół do ośmiu godzin. Nie ma możliwości nadrobienia braków snu w weekend… Nawet śpiąc kilka godzin dłużej, nie zregenerujesz ciała, jeśli w tygodniu śpisz za mało…