ZWIĘKSZ POZIOM ENERGII…

Kilka łatwych porad...

poniedziałek, 10 Październik 2016

Znasz sposoby na zwiększenie poziomu energii? Na pewno wiele... Czy aby na pewno? Zmuś swoje ciało do pracy przy użyciu wszystkich cylindrów jakimi dysponujesz przy pomocy naszych wskazówek, które pomagają podnieść poziom energii...

1. Wypij espresso przed treningiem… Wypicie kawy godzinę przed treningiem zmniejsza zmęczenie po treningu o 60%. Kofeina pozwala na uwolnienie tłuszczu do krwiobiegu podczas aktywności fizycznej, a gdy zostaje on zużyty przed węglowodanami, zostają one zachowane na później, więc mamy więcej energii przez dłuższy czas.

2.Pozostań rozluźniony…Napięte mięśnie dwugłowe ud, pośladków lub czworoboczne (nogi, tyłek i ramiona) sprawią, że wykonywanie najłatwiejszych czynności, jak chodzenie i podnoszenie ciężarów, będzie wymagało zużycia większej ilości energii. Gdy jesteś w biurze, pamiętaj by wstawać i rozciągać się co najmniej przez minutę co godzinę, ponieważ siedzenie w tej samej pozycji przez cały dzień męczy mięśnie i zużywa energię.

3.Pozwól muzyce przejąć kontrolę…Słuchanie ulubionych dźwięków podczas treningu może dać ci kopa energetycznego, a głośna muzyka jest jednym z najbardziej efektywnych narzędzi, jeśli chodzi o walkę ze stresem i zmęczeniem. Nawet śpiewanie może dodać ci więcej werwy, ponieważ wymaga brania głębszych wdechów. Jednak najlepiej zostaw sobie śpiewanie na czas brania prysznica, ponieważ w ten sposób spowodujesz uwolnienie dodatkowych endorfin.