ZAŁADUJ SZTANGĘ MAKSYMALNIE…

ZAŁADUJ SZTANGĘ MAKSYMALNIE…

ZAŁADUJ SZTANGĘ MAKSYMALNIE… 300 495 FitNow - treningi personalne

Czy „pakowanie” to tylko słowo?Wartość samej siły w sobie, powoduje, że ludzie zdają sobie sprawę z faktu, jaki wpływ na nasze ciało mają ruchy złożone oraz jak bardzo są wydajne w zwiększaniu siły i traceniu na wadze.
Inaczej mówiąc: Dla większości z nas „pakowanie” to tylko słowo. Ale by uzyskać szczupłą, silną, wyrzeźbioną sylwetkę, ważne jest by podnosić duże obciążenia. Ludzie oczekują rezultatów, a podnoszenie dużych obciążeń dominuje, jeśli chodzi o nadanie pożądanej sylwetki i polepszenie kondycji.
Mimo, że podnoszenie wydaje się bardzo prostym ćwiczeniem, nie można go po prostu ograniczyć do podnoszenia ciężarów i odkładania ich na miejsce. Schematy ruchowe są zróżnicowane jak w innych pozornie bardziej wyrafinowanych i choreograficznych formach ćwiczeń. Odpowiednia technika i wykonanie może mieć wpływ na różnicę pomiędzy urazem, a zdrowiem i może mieć także prawdziwe znaczenie na zyskiwanie siły oraz kondycji, a także na rezultaty, które możesz zaobserwować w lustrze.
Na przykład przysiad – jeśli wykonuje się go poprawnie, może dać kobietom wymarzony tyłek, ale jeśli wykonuje się go nieprawidłowo, może prowadzić do wypadnięcia dysku, uszkodzenia kolan i płaskiego tyłka. Różnica tkwi jedynie w około 15-20 stopniach głębokości. Te same zasady odnoszą się do podstawowego martwego ciągu. Możesz wyglądać jak brontozaur – tak, mówię całkiem serio – albo możesz wyglądać jak greckie bóstwo, stosując jedynie niewielką różnicę.
A korzyści są znacznie większe niż tylko te widoczne na zewnątrz. Szczególnie po kontuzji lub wypadku, ćwiczenia z dużym obciążeniem pomogają naprawić brak równowagi mięśniowej i ponownie uczą ciało właściwych schematów ruchowych.

Czy istnieje uniwersalny trening podnoszenia ciężarów?Obietnice są uniwersalne, jednak nie istnieje jeden jedyny reżim, który pasowałby dla wszystkich. Nie każdy ma takie samo podejście do podnoszenia ciężarów, ponieważ nie istnieją dwa identyczne ciała. Jakie są twoje ograniczenia, jeśli chodzi o zakres ruchów? Czy w przeszłości odniosłeś jakieś urazy, które trzeba wziąć pod uwagę? Powinieneś się upewnić, że twoje ciało jest gotowe, by zmierzyć się z obciążeniem, które zamierzasz podnosić. Dlatego najlepiej rozpoczynać każdy reżim podnoszenia ciężarów pod okiem profesjonalnego trenera. Ludzie przodują w pewnych partiach ruchu, ale chcemy się skupić na słabych stronach i je naprawić. Skupienie, ograniczenia i ich przełamywanie, opanowywanie techniki do perfekcji to początkowe cele, a później można już podnosić budynki.

Wskazówki dotyczące techniki podnoszenia ciężarów…Jeśli dopiero zaczynasz ćwiczyć, wracasz po przerwie albo chcesz podnosić większe obciążenia, poniższe wskazówki dotyczące techniki przygotują cię do zgarnięcia korzyści.
1. Pozostań neutralny. Odnajdź neutralną pozycję kręgosłupa, ustawiając się pod ścianą i zachowując trzy miejsca kontaktu (głowa, plecy i tyłek) ze ścianą. Ten trik pomaga odnaleźć właściwą postawę i ułożenie kręgosłupa. Zachowaj to ułożenie kręgosłupa poprzez podnoszenie od głowy do kości ogonowej, a twoje plecy będą ci wdzięczne.
2. Pamiętaj o mocy bioder. Dostałeś biodra od swojej mamy z jakiegoś powodu! Korzystaj z nich!.
3. Pracuj z poziomu podłogi. Pozwól, by ruch wykonywany był od podłogi w górę.
4. Zawsze bądź przygotowany. Poza nawodnieniem i odpowiednią ilością snu, rozgrzanie się podczas wykonywania schematu ruchu, który zamierzasz trenować, jest bardzo ważne. To kolejny dobry powód, by ćwiczyć z trenerem lub ekspertem. Mogą pomóc przygotować twoje ciało na podnoszenie ciężarów, rozpoczynając od prawidłowej rozgrzewki.

Jeśli mieszkasz w Krakowie zapraszamy do CENTRUM TRENINGÓW PERSONALNYCH FITNOW… DO ZOBACZENIA…