TRENING NA ZEWNĄTRZ…

TRENING NA ZEWNĄTRZ…

TRENING NA ZEWNĄTRZ… 300 451 admin

Oczywiście nie musisz w weekend porzucać celów fitness, zamiast tego trenuj i ciesz się słońcem jednocześnie! Matka Natura jest na tyle sprytna, że góry, parki, rzeki, plaże i wiele innych miejsc z powodzeniem zastępują siłownię i jej sprzęty! Bez względu na to jak intensywnego treningu pragniesz, otwarty teren jest w stanie ci go zapewnić.

Trening górski… Jeśli jesteś na kempingu lub w górskim schronisku, to mamy przygotowany trening dla ciebie. Nakierowany na różne obszary sprawności fizycznej, zadba o twoją siłę, wytrzymałość, równowagę i zwinność. Wszystko czego potrzebujesz to szlak pod górkę i drzewo.
Będziesz wykonywać na zmianę sprinty pod górę i ćwiczenia siłowe. Każde ćwiczenie angażuje jedną z głównych grup mięśniowych. Jest to trening bardzo podobny do treningu interwałowego, który wykonałbyś na siłowni, z tą różnicą, że otacza cię piekny las i świeże górskie powietrze.
Jeśli są tam skały, solidne gałęzie lub niedźwiedzie, wykorzystaj je do zwiększenia intensywności sprintów. Przeskakuj lub omijaj przeszkody, by zwiększyć swoje tętno i zwinność. Co do niedźwiedzi… Sam na pewno wydedukujesz jak zwiększą intensywność twojego treningu.
Po każdym sprincie, wróć spacerem do miejsca startu i wykonaj ćwiczenie. Pod koniec treningu powinieneś mieć ukończone 10 sprintów i 10 ćwiczeń.
Gumy LoopTraining wspomagające intensywność treningu KLIKNIJ TUTAJ…

Trening górski   powtórzeń
Sprint pod górę 30 sek
Pompki 20-30
Sprint pod górę 30 sek
Wykroki z masą  20-30
Sprint pod górę 30 sek
Podciąganie się (użyj solidnej gałęzi) 20-30
Sprint pod górę 30 sek
Mostek w podporze na łokciach 30-60 sek
Sprint pod górę 30 sek
Przysiady z masą ciała 20-30
Sprint pod górę 30 sek
Pompki diamentowe 20-30
Sprint pod górę 30 sek
Boczny mostek 30-60 sek
Sprint pod górę 30 sek
Dookoła świata 20-30
Sprint pod górę 30 sek
Wyciskanie w pionie (użyj większego kamienia lub ułamanej gałęzi) 20-30
Sprint pod górę 30 sek
Wspinaczka górska 20-30