SEXY – FIT AFRODYZJAKI…

Porady dietetyczne dla lepszego seksu...

piątek, 25 Listopad 2016

Ludzie, którzy cierpią z powodu niskiego libido z reguły obwiniają o to cały świat. Tłumaczą się stresem, napiętym harmonogramem, obowiązkami rodzinnymi i natarczywą ciemną chmurą zwaną „nie jestem dziś w nastroju”. Niestety nawet wiedza o tym co kryje się za twoim brakiem chęci nie sprawi, że łatwiej będzie ci to znieść...

Można ignorować zalety afrodyzjaków i innych podobnie działających rozwiązań, których celem jest ponowne rozniecenie iskry pożądania. Jeśli jednak okaże sie, że właśnie one mogą czynić cuda? Czemu nie spróbować tych otaczających nas CUDÓW NATURY??? Jako jedną z niewielu rzeczy, akurat to co jesz, możesz w pełni kontrolować. Poczucie władzy nad jakimś aspektem życia zdecydowanie dodaje pewności siebie, a to już na pewno wpływa pozytywnie na nasze libido.
Dzięki współczesnej wiedzy na temat tzw; „atrakcyjnych pokarmów”mamy szeroki wachlarz wyboru seksownego menu…

1. Migdały i orzechy włoskie… W USA kilka lat temu badacze porównali działanie cytruliny do Viagry. Podobnie jak lek na potencję wpływa ona na zdolność rozluźniania naczyń krwionośnych i poprawia ukrwienie. Według uczonych, kluczem jest udział tego aminokwasu w reakcji, w której powstaje arginina, co tym samym zwiększa syntezę tlenku azotu i poszerza naczynia krwionośne.
Jeśli nazwy tych aminokwasów brzmią znajomo, to prawdopodobnie dlatego, że czytasz etykiety suplementów przedtreningowych. Większość z nich zawiera zarówno cytrulinę jak i argininę w takiej czy innej formie, by pomóc w uzyskaniu pompy w mięśniach.
Gdzie można znaleźć ten aminokwas? Najpierw wyizolowano go z arbuzów. Większość cytruliny znajduje się bowiem w skórce arbuza. Niestety zimą raczej nie znajdziesz świeżego arbuza. Co zatem robić? Sięgnij po inne źródła cytruliny. Naukowcy znaleźli duże ilości tego aminokwasu w orzechach włoskich i migdałach. W kukurydzy i pozostałych orzechach ilość cytruliny jest dużo mniejsza. Przez okrągły rok chrup migdały bez wyrzutów sumienia. Możesz też je dodawać do różnych posiłków, a latem zmiksować miąższ i wewnętrzną część skórki arbuza w seksowny koktajl. To znana receptura, która stała się alternatywą dla Viagry.
Oczywiście możesz również rozważyć zakup cytruliny i argininy w formie suplementów.

2. Ostrygi… Nie ma wątpliwości, że dodanie do swojej diety owoców morza jest doskonałym sposobem na dostarczenie organizmowi odpowiednich białek i zdrowych tłuszczów.
Nie dla wszystkich ostrygi prezentują się apetycznie, ale dla smakoszy mięczaków, lista zalet jest nieskończona. Podobnie jak ryby obfitują w witaminy A, B12, D, żelazo, selen, miedź i cynk.
Czy te witaminy cię pobudzą? Cóż, na pewno przynajmniej pomogą, a już na 100% nie zaszkodzą. Niedobory witaminy D, B12 i w szczególności cynku mogą obniżyć twój poziom energii i testosteronu, a także negatywnie wpłynąć na przepływ krwi. Cynk i selen mają potencjał, by przywrócić aktywność tlenku azotu w hm… pewnych częściach ciała mężczyzn. Oznacza to więcej krwi tam gdzie chcesz i wtedy, kiedy chcesz.
Badania przeprowadzone w 2005 roku potwierdziły dobroczynne działanie ostryg, gdy włoscy naukowcy odkryli, że są one bogate w aminokwasy D-asparginowe (DAA) i N-metyloo-D-asparginowe. Substancje te zwiększają poziom testosteronu u mężczyzn i progesteronu u kobiet, a oba te hormony są niezbędne do utrzymania zdrowego libido.