ROZBUDŹ SIĘ POZYTYWNIE…

5 zasad porannego treningu...

poniedziałek, 11 Lipiec 2016

Zasada 5. Poranna gimnastyka powinna pasować do twoich celów treningowych… Jeśli twoim celem jest poprawienie wygląd ud i barków, skup na nich swoje poranne ćwiczenia. Jeśli chcesz zbudować pośladki i klatkę piersiową, ćwicz przysiady i pompki itp.

Przykładowa rutyna porannej gimnastyki dla mężczyzn; Wykonuj cały obwód z minimalnymi przerwami pomiędzy ćwiczeniami lub bez. Ćwicz jeden obwód w dni treningu siłowego i dwa w dni wolne od treningu. Gdy będziesz wykonywać dwa obwody, odpoczywaj 20-30 sek pomiędzy ćwiczeniami.

 Ćwiczenie powtórzeń
 Przysiad na jednej nodze (z 3 sek pauza w dolnej pozycji ruchu) 8-15
 Mostek w podporze na łokciach 15-30 sek
 Dynamiczne pompki 8-15
 Boczny mostek 15-45 sek
 Dynamiczne brzuszki do stóp max w 30 sek
 Przysiad z wyskokiem 10-15

Przykładowa rutyna porannej gimnastyki dla kobiet… Wykonuj cały obwód z minimalnymi przerwami pomiędzy ćwiczeniami, lub bez. Ćwicz jeden obwód w dni treningu siłowego i dwa w dni wolne od treningu. Gdy będziesz wykonywać dwa obwody, odpoczywaj 20-30 sek pomiędzy ćwiczeniami.

 Ćwiczenie powtórzeń
 Pełen przysiad (z 3 sek pauzą w dolnej pozycji ruchu) 8-15
 Unoszenie nogi w tył max w 20-30 sek
 Pompki szwedki 8-15
 Mostek w podporze na łokciach 15-30 sek
 Przysiad na jednej nodze 8-12
 Przysiad z wyskokiem 10-15