ROZBUDŹ SIĘ POZYTYWNIE…

5 zasad porannego treningu...

poniedziałek, 11 Lipiec 2016

Zasada 1. Musisz ćwiczyć od razu po przebudzeniu…To musi stać się czymś więcej niż przyzwyczajeniem czy nawykiem. Na początku może być ciężko, lecz z czasem stanie się prostsze. Organizm przyzwyczai się, że ćwiczenia to codzienny rutuał.
„Od razu po przebudzeniu? Naprawdę natychmiast?” Oczywiście możesz wstać i iść do ubikacji i napić się szklankę wody, lecz to na tyle.

Zasada 2. Musisz wykonać co najmniej jedno ćwiczenie eksplozywne…By uzyskać dobry przepływ krwi, wesprzeć budowę mięśni i poprawić metabolizm na cały dzień, musisz zawrzeć w rutynie co najmniej jedno ćwiczenie eksplozywne.
Najprostszym przykładem mogą być przysiady z wyskokiem lub wykroki z wyskokiem, lecz możesz także spróbować eksplozywnych pompek lub maksymalnie szybkich pajacyków.

Zasada 3. Musi zawierać co najmniej jedno statyczne rozciąganie… Istnieje głęboko zakorzeniony stereotyp, że każdy siłacz jest sztywny jak deska, a tuż po przebudzeniu, jeszcze bardziej. Lecz prawda jest taka, że większość ludzi, którzy dbają o swoją sylwetkę, nawet jeśli ich celem jest duża masa mięśniowa, stara się również zachować elastyczność. Duże, wyrzeźbione mięśnie wyglądają jeszcze bardziej imponująco na gibkim ciele. A najlepszym sposobem, by zyskać elastyczność jest ćwiczenie jej każdego dnia.

Zasada 4. Poranna gimnastyka powinna być krótka i przyjemna… Pamiętaj, że jest to coś, czego musisz chcieć. Nie chodzi mi o to, że musisz chcieć efektów, lecz musisz chcieć to robić, ponieważ pierwsze chwile po przebudzeniu, to bardzo trudna pora na treningi. Nie powinieneś przesadzać, by nie być zmęczonym przez resztę dnia lub co gorsza osłabić swoją wydajność na siłowni. Jeśli chodzi o konkrety, to poranna gimnastyka nie powinna trwać dłużej niż 15 minut i być przeładowana ogromną ilością powtórzeń.