PLAN POD LUPĘ…

PLAN POD LUPĘ…

PLAN POD LUPĘ… 300 471 FitNow - treningi personalne

6. Jeden z celów poświęćcie komuś innemu…To jeden z najlepszych sposobów, by wytrwać w postanowieniach. Z jakiegoś powodu, lepiej wywiązujemy się z obietnic złożonych komuś innemu niż sobie samym. Zacznijcie trenować do wyścigu na cześć kogoś innego, weźcie bliską Wam starszą osobę (lub zgłoście się jako wolontariusz dla kogoś obcego) na cotygodniowy spacer lub namówcie kogoś, kto musi poprawić swoje zdrowie, na wspólne ćwiczenia i zdrowy sposób odżywiania.

7. Nie skupiajcie się wyłącznie na schudnięciu…Zrzucenie zbędnych kilogramów to kluczowy element poprawy zdrowia. Często widoczne efekty sprawiają, że czujemy się lepiej pod wieloma względami, ale nadmierne skupianie się na wadze jest po prostu niezdrowe. Zamiast tego, skupcie się na pracy nad ogólnym stanem zdrowia, który będzie mieć pozytywny wpływ na Wasz wygląd i to, jak się czujecie.

8. Nagradzajcie się…Układ nagrody w mózgu jest związany z motywacją i pomaga wytrwać w postanowieniach. Na przykład, na koniec każdego miesiąca zrealizowanych celów nagrodźcie się masażem, albo sprzętem fitness, który od dawna chcieliście mieć ( GUMY LOOPTRAINING ). Na koniec każdego tygodnia możecie zjeść ulubioną przekąskę. Możecie również wybrać większe nagrody jak wycieczka lub coś kosztownego oszczędzając cały rok. Pamiętajcie, by pozwolić sobie na nagrody tylko wtedy, gdy zrealizujecie postanowienia!